2015年7月16日星期四

立體美瞳@Tinker Wink亮眼美妝系列

有無發覺影相最大敗筆經常係雙眼?我就係呢一類人,因為原本已經不大,一笑雙眼便會變成曚豬眼…除左盡力睜大雙眼,就惟有靠後天加工:化妝!一個眼妝,就可以擁有立體美瞳。早前獲得U Beauty X MOMOTANI試用Tinker Wink亮眼美妝系列,睇下點樣靠眼妝改變我雙無神矇豬眼啦~
Tinker Wink亮眼美妝系列包括:
完美兩用眼線筆(HKD98)
娃娃完美睫毛膏(HKD118)
臥蠶眼影筆(HKD98)
完美兩用眼線筆
一邊為眼線筆,一邊為眼影筆,一支筆有兩種功效! 高濃度成分配合自由自在打造理想效果。強防汗、防淚水,持久不脫色。只需使用溫水即可以卸除。
眼線筆為扁平筆頭,將筆頭輕側便可畫出超幼條條,筆頭打平便可畫出粗線條,粗幼一手控制。

使用另一端的眼影筆,從眼頭向中央、從眼尾向中央漸變描畫眼影。眼影顏色為重金色,帶有少許金粉。
但可能我皮膚較深色,畫上重金色後令我覺得眼部周圍變得更深色。
娃娃完美睫毛膏
還有特制小刷頭,可以加強睫毛液效果。塑造自然又濃密的睫毛,瞬間使睫毛更長。還有特制小刷頭,可以加強睫毛液效果。特強防汗、防淚水,有效對抗汗水、淚水及油脂。只需使用溫水即可以卸除。
我特愛小刷頭,因為可以塗埋下眼睫毛同補充上眼睫毛某些普通刷頭塗唔到既位置。而且都好快乾,長左濃密左,好自然。
臥蠶眼影筆
採用貼服眼部肌膚的筆狀粉撲,特製珠光微粒粉打造豐盈臥蠶,令眼睛更加楚楚動人。配合水潤成分,防止眼部肌膚乾燥。有效遮蓋黑眼圈、沉積色素。防汗防脂防水,持久臥蠶效果。
臥蠶眼影筆有粉紅色及金色,適合不同的妝容使用。我今次選用臥蠶眼影筆為金色,不過可能我黑眼點真係太深啦,畫左上去都唔係好出色。
我比較偏向淡眼妝,所以眼線眼影都並不算太濃,但經過化妝後雙眼明顯地明亮左大左。另外,我好欣賞佢地既設計,例如眼影粉或臥蠶珠光粉都設計成可進不可出,咁就可以確保唔會同空氣接觸太多產生細菌,同埋唔會倒瀉d粉出黎啦~~有興趣可以試試哦,相信一定化得比我好,令雙眼無神變有神!

受邀於Beauty.Ulifestyle.com.hk MOMOTANI試用此產品


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!

Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
Fashion & Beauty(正在搬家中)

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!