2015年6月13日星期六

水潤秀髮 @AQUAIR鎖水修護系列

識我既都知道我頭髮雖長,但係頭髮乾旱,暗淡無光,髮尾仲因為乾旱導致開叉。而夏天既來臨,髮絲受損情況更為嚴重,剛好收到AQUAIR全新升級鎖水修護系列。全新配方添加 「高效水潤膠原」及「雙重胺基酸」兩種成份,另外配合保濕導入技術修復受損髮絲,令水分和養分能夠深層滲透,於任何時候都能持續滋潤乾旱髮絲,水感即現,同毛燥乾髮説再見!
pic
鎖水修護系列:鎖水修護洗髮乳(600ml)、鎖水修護潤髮乳(600ml)、鎖水修護護髮霜 (220g)。另有免沖洗修護系列:免沖洗瞬間柔順髮液 (220ml)
pic
先介紹鎖水修護系列:温和洗淨並滋潤髮絲。形成保護膜,滲入髮絲底層,從內密封鎖住水分。散發清新花香,隔絕香煙等難聞氣味。
pic
鎖水修護洗髮乳(HKD65/600ml) 洗髮乳呈乳白色乳液狀,可每天使用。將洗髮乳加水起泡後,抹於濕髮上,用清水沖淨便可。泡沫能夠容易滲透髮絲,包覆受損髮絲,鎖住水份,持久潤澤。
pic
鎖水修護潤髮乳(HKD65/600ml) 潤髮乳呈乳白色乳霜狀,可每天使用。洗髮後將潤髮乳均勻塗於髮絲上,用清水沖淨便可。易塗抹,易沖洗,集中修護,鎖住滋潤。
pic
鎖水修護護髮霜 (HKD45/220g) 護髮霜呈白色乳霜狀,每星期使用1至2次。洗髮後,用毛巾拭乾水分,將護髮霜塗抹於髮絲,用清水沖淨便可。即使塗抹後立即沖水亦有效果,當然,若果塗抹後再加以按摩效果會更佳。集中補水,深入髮梢,滋養髮芯。
pic
洗完頭吹乾後,頭髮已經無毛燥現象,有少許既香味,唔特登去聞係唔會覺。即使到第二朝,頭髮依然輕飃飃,貼服順滑。用多幾次之後,可能因為受到深層滋潤,髮絲不再暗淡無毛,比以前較光澤。
pic
每晚頭髮護理已經有辦法啦,咁朝早呢?我承認我係訓到最後一刻先起身既人,每朝頭髮淩亂打結,整理需時,所以有時紮馬尾當見唔到。但係長久落去只會越來越嚴重…今次除左收到鎖水修護系列, 另有免沖洗瞬間柔順髮液,就係呢D情況下試用下啦。
pic
免沖洗瞬間柔順髮液(HKD45/220ml) 順髮液為噴霧式,距離頭髮5-10cm,按壓把手噴出順髮液,再用手或梳子整理便可。順髮液含鎖養型導水因子,能瞬間柔順髮絲,隨時保濕,密集補修受損髮間隙。
pic
用完之後,我只能夠講順髮液簡直係我既恩物!因為佢令我可以比平時更快更易整理好頭髮,咁樣我又可以訓多幾分鐘啦~
總評:很好
滋潤度4星水潤度5星氣味4星
滲透度3星柔順度4星

*產品由iTrial @ AQUAIR 提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

MORE ME: 

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!