2015年7月30日星期四

整天輕,透,水,嫩@Olay長效保濕凝露

夏天,就是要為肌膚補水,補水,補水! 炎熱潮濕天氣,肌膚水份被"抽"乾,要挽救肌膚就要用重水份產品!
還記得我曾介紹過Olay長效保濕凝露嗎?或者,佢又係時候要出動啦~
Olay AQUACTION Long Lasting Hydration Gel長效保濕凝露 [約HKD130/50g]

蘊含20倍高濃度保濕精華,聚水能量因子,植物萃取精華(蘆薈及小黃瓜)。
修復肌膚天然保濕系統,激活肌膚主動保濕能力。
Olay長效保濕凝露呈淡藍色透明凝膠,啫喱質地,不含油份,能極速滲透,涼快清爽不油膩。
試用了兩星期,給大家作一個前後大對比!
DAY1:皮膚既油又乾,毛孔粗大,缺乏彈性 DAY6:情況開始好轉,皮膚因為注水關係,摸上去已經開始有彈性 DAY12:皮膚滿滿是水份,彈性充足,毛孔亦變得細少 DAY14:其實皮膚已經停留係DAY12狀態,變得水嫩
14天測試証明,Olay長效保濕凝露可以令皮膚水份提升,而且一年四季也適合使用。百多元價錢就可以享受專櫃級的護膚產品,物超所値。

*產品由P&G X Olay提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!