2015年7月4日星期六

我要做變臉大師@SNP京劇面膜

唔知你有無試過近期好流行既動物面膜呢?動物面膜除了其功效之外,其有趣既造型同得意既外表更加吸引大眾既目光同焦點,不少人因而出左好多自拍呃Like貼文。為左承接呢個風氣,韓國醫學美容品牌SNP繼動物面膜後再新推出京劇面膜。我今次都唔執輸,等我都變個臉,做一回變臉逹人,唔知咁樣可唔可以呃到大家比個Like我呢?
pic
今次推出既京劇面膜總共有三款: 京劇美白亮肌面膜、 京劇保濕水漾面膜、京劇柔滑保濕面膜(從右至左) [HKD115/10片]
pic
重點介紹京劇保濕水漾面膜,不同於動物面膜,此京劇面膜適合任何肌膚使用。而且蘊含椰子水、石榴萃取、虎杖萃取、海藻糖、 栗子皮萃取等成份。
pic
功效:有效從深層為肌膚補充水,並控制油脂分泌,讓肌膚達至水油平衡狀態之餘,仲可以促進骨膠原增生,大大提升肌膚彈性兼收細毛孔。
pic
打開包裝時,面膜上既精華多到滴左D出黎。面膜採用雙層設計的紙漿織布,能長時間鎖住精華,讓肌膚慢慢地把精華完全吸收。面膜淺色個面向自己,深色個面向外。
pic
潔面及爽膚後使用,待10至20分鐘後取下面膜。 不要敷過時哦,不然會被反吸收肌膚水份,取下面膜後肌膚上還有精華便是最適合。輕輕按摩至精華完全吸收,最後塗上面霜。(建議:包裝內的精華可以塗於頸部或身體上,別浪費。)
pic
知道這個是什麼人物嗎?看到額頭上的半月應該知道了吧,就是包青天包大人!(所以蘭花手是錯配了,真真對不起包大人!)媽媽仲幫我影相,連她都覺得很趣緻,想變埋一份。
pic
敷完面膜後,水份上升了,證明保濕度不錯。而且因為為肌膚保水關係,亮澤度亦隨之上升,膚色明顯亮白,無咁暗黃。雖然油份亦上升了,不過仍然在適合範圍內。
pic
京劇美白亮肌面膜,適合暗唖肌膚。有效提亮膚色,美白及淨化肌膚。一次過解決肌膚粗糙,暗唖及暗黃等問題,使肌膚回復淨白剔透。
pic
京劇柔滑保濕面膜,適合乾燥肌膚。為肌膚底層注人水份和活力,使肌膚保持水潤嫩滑。
pic
京劇面膜除左設計得意有趣,敷後結果也不錯,怪不得受到大家熱捧。
大家快D齊齊敷,齊齊自拍呃LIKE,做個變臉大師啦~
*此產品由iTrial X SNP提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
Fashion & Beauty(正在搬家中)

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!