2015年7月20日星期一

美肌無難度@L'oreal Paris 活力緊緻美圖霜

拍照,不限年齡不論性別,只要想做便做。但當你比較舊時和現時的相片,就會發現現時相片既後期制作非常普遍,多數以美肌為主。隨著潮流,多不勝數的美肌app誕生,例如:美肌相機,美圖秀秀……當然我亦如是,只係每每見到自己既真容就會覺得不滿意。早前收到L'oreal Paris活力緊緻美圖霜,聲稱係現實版既美圖秀秀。
pic
L'oreal Paris Revitalift Magic Blur Instant Smoother Anti-Aging Moisturizer活力緊緻美圖霜[HKD199/50ml]
pic
蘊含OPTI-BLUR光感柔膚科技將光線散佈於肌膚上,即時年輕效果,撫平毛孔及瑕疵。另外蘊含豐富維他命原A,持續發揮抗皺功效。持續使用可減少皺紋,均勻膚色及緊緻肌膚。
pic
美圖霜呈淡粉紅色絲緞柔滑慕絲質地,不需按摩,易推快吸收。塗上後猶如一層保護膜覆蓋在肌膚上,變得嫩滑。
pic
可作面霜或裝前底霜使用,不過因不含防矖成分,需另外使用防矖產品。
pic
用後臉頰兩側和鼻尖上的毛孔明顯被撫平,尤其係鼻尖上的毛孔,變得細小。肌膚變得細滑,亮澤。不過暫時未見撫平細紋和膚色均勻等功效,相信需要持續使用。
pic
雖然部份功效未能見效,但其減少毛孔及柔滑亮澤功效卓越,的確有"美肌"功效。以後影相都可以唔使執圖,即影即post啦~
pic
當然,要有真正既美肌,又點可以少得會出賣年齡既雙眼呢?L'oreal Paris還推出了一支'眼紋擦膠筆'-活力緊緻瞬效撫紋眼霜。
pic
同樣使用光感柔膚科技,結合強效抗老化活性成份和咖啡因,即時修飾細紋,眼袋及黑眼圈。長期使用可減少皺紋及浮腫,淡化黑眼圈,回復雙眼活力精彩。
pic
係時候唔好再扼自己,要美肌就要靠自己啦。

產品由iTrail X L'oreal Paris提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!