2016年11月18日星期五

食刺身唔一定要去日本嫁@壽司之神

曾經聽友人講過日本人其實並唔係好鍾意食剌身,所以要食靚刺身需要識捐窿捐罅!不過原來唔需要去日本嫁,今次就喺元朗既壽司之神食到頂級靚壽司啦~
壽司之神位於元朗馬田路安寧大廈20-30B七號地舖,不過都幾入嫁。
除左普通枱之外,仲有得坐刺身吧台,可以坐係度望住廚師切魚生,又可以即刻嚐鮮。
如果坐吧枱,佢會擺個刺身版係吧枱,上面有自家製配菜。鮮椎山既wasabi味好通鼻,但又唔會太勁,我唔食wasabi既都食到。另外仲有蒜蓉頭,覺得似係以豆板醬醃製,無左以往食蒜蓉頭嘅辛辣感。
前菜有溫室蕃茄拼宮城縣粟米,先吃蕃茄再吃粟米 。此溫室蕃茄肉身中間是綠色的,而蕃茄上淋上了沙律汁,幾得意。日本超甜粟米,爽口香甜。
響螺刺身,另外再配一片青檸,食之前係青檸片上打圈,令響螺添加一點檸味外,鮮味亦有所提升。
左口魚薄切至通透,左口魚原本味道較淡,所以配上芽蔥再加少許酸汁後味道才較突出。
深海池魚腩刺身 ,既使切切厚身亦比較爽口。
關魚刺身,添上醬汁後更濃味。
白蝦壽司,壽司上有紫蘇花,令淡味的白蝦帶有一點花香。
伊佐木壽司,配上薑花冧,有小小辣。
藍鯨吞拿魚腩壽司,好似入口即溶咁,連埋白飯一齊食,連白飯都一齊溶埋。
秋刀魚壽司,秋刀魚為剛剛成熟期,未到最肥既時期,別有一種秋刀魚新鮮肥美味道。
三文魚子壽司,壽司上一粒粒橙紅的三文魚子,原來係自家挑選最彈牙且無添加的三文魚子,可以係張枱上好似乒乓波咁彈下彈下。
玉子燒是即場燒製的,所以拿出來的時候還是暖和,不會太甜。我說愛吃玉子燒時,師父還跟我們討論烹調玉子燒時要注意的事項。
海膽壽司,海膽來自北海道集根,橙橙黃黃嘅海膽鮮味十足,比平常吃的更足味。
吞拿魚醬油漬壽司,望住師傅一早已經切好吞拿魚,然後用醬油浸住。如果食過就會知道此吞拿魚比街外食嘅更加新鮮,因為冇根,而且柔軟。
鹽燒香魚,雖然用鹽燒方法烹調但不會過鹹。 不過魚骨偏細,若果不愛或不懂吃魚骨的人要小心。
雜錦天婦羅,有虎蝦,南瓜,蕃薯,菇類及面,天婦羅皮薄身,且因剛剛炸起的原因,熱乎乎,脆卜卜。
一睇就知白雪雪嘅就係魚湯,魚味及林料十足, 食完壽司後飲一碗湯,即刻暖胃。
最後當然仲有甜品啦,我挑選咗蕃薯味雪糕,蘊含蕃薯肉,蕃薯大愛。 
雖然價錢比較昂貴,但勝在正宗,且刺身鮮味十足。壽司的白飯可以完全被刺身覆蓋,不會以白飯混吃,閒時食一餐也是可以的!


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com


More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!