2016年11月27日星期日

中式街道上嘅西式餐廳@Vision 8

通常出荃灣都係去茶樓食晚飯, 而且街道上多是中色餐廳 ,所以荃灣畀我嘅感覺係食一啲中式食品!前幾日去咗荃灣中式街道上嘅西式餐廳—Vision 8進食, 味道都不錯喎~
Vision 8位於荃灣兆和街34號榮安樓地舖,於港鐵荃灣站 B1 出口, 千色的附近,步行約5分鐘。
店舖內燈光光亮,有一個小小的酒吧枱,播放音樂,都幾有情調。
前菜點了焗厚切香草蒜蓉包($38), 因為剛剛焗起,蒜蓉味極道香濃。原本廚師話可以點汁食,但我哋發覺原味食係最好味,濃濃嘅蒜蓉味加上香脆嘅法包!
白酒忌廉汁法國藍青口($138),細細粒嘅藍青口 雖然冇大大粒嘅藍青口咁有肉地,但係因為細粒所以更入味。白酒忌廉汁唔會太搶味, 依然保留到藍青口嘅味道。
扒大虎蝦配龍蝦汁燴天使面伴沙律($168), 唔怪得知叫扒大虎蝦 ,因為隻蝦真係好大隻!好有肉地! 天使麵嘅味道雖然比較談,但同濃味嘅虎蝦相比,濃淡度剛剛好~
香煎時令精選魚扒伴白酒忌廉汁($188),當日時令魚為槽魚, 因為喺烹調時再魚身上解開十字,所以味道能滲入魚肉中。因為無咩骨嘅關係,大大啖魚肉入口!香煎令魚香味道更濃,唔點汁食都得!

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com


More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!