2016年11月6日星期日

神奇+神奇=Double Magic@ASANA NO.1一秒神水+ 一秒神奇面膜

還記得我早前使用過ASANA NO.1一秒神水嗎? 使用後,肌膚的水分提升令膚色亮白,而油份得到改善,水油平衡。上妝前使用,妝容更為貼服。ASANA NO.1一秒神水更可以一瓶三用,可作爽膚水,急救及面膜用,前兩者已於上次體驗ASANA NO.1一秒神水時試過了,今次就試下面膜啦~
為配合ASANA NO.1一秒神水,更推出左ASANA 一秒神奇面膜。ASANA 一秒神奇面膜一盒有20粒,每粒都獨立包裝,好似粒糖果咁~安全衞生,出街去旅行都可以輕便隨身攜帶。
首先打開一秒神水樽蓋並倒轉,將一秒神奇面膜放入樽蓋內,倒出一秒神水浸濕面膜至膨脹。一秒神水樽蓋的位置是剛好能放到一粒面膜,吸水效果佳,可吸至一滴亦不留樽蓋內。
將面膜打開並敷上面約15 -20分鐘,以無名指輕按面膜加強皮膚吸收精華。
面膜雖平面順滑,無脫甩絲棉,但彈性較弱,並不能調整 size ,導致某些位置不能覆蓋且不貼服。
將面膜由下而上拿開,雙手輕力拍打面部餘下精華徹底帶入肌底,隨後塗上日常護膚產品即可。簡單15分鐘,水油立即得到改善!
無論上次定今次,結果一樣咁好!雖然面膜粒無咩彈性,但吸水力佳同獨立衞生,鍾意自製面膜既你可以試下~


*產品及資料由iTrial X ASANA提供

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!