2016年11月20日星期日

黑眼圈變白眼圈@MEDiPLUS 白眼圈-褪黑藥效眼療膏強效版

以前返工要通宵開工,而家返學要通宵做功課,究竟幾時先至會有足夠嘅睡眠?成日都話女人捱夜好易老 ,但係捱夜實在有時難可避免…… 捱夜後面部可立即急救護膚,但大大既黑眼圈又可以點救呢?

MEDiPLUS 白眼圈-褪黑藥效眼療膏強效版 (15ml),臨床測試證明:7日消除頑強黑眼圈!榮獲多項權威認證,安全有效!

相比第二代,更多3種活性成分。5大成分5大嶄新歐洲技術成分,三倍強效滲透及促進血液循環。
1) Haloxyl – 疏通瘀血,去黑瘀
2) Eyeliss – 改善鬆弛眼袋,回復平滑
3) Eyeseryl – 疏通淋巴,去浮腫
4) Renovage – 激增骨膠原,緊緻去紋
5) PML Vitamin K – 超微細分子,極速亮白眼周肌膚

一粒黃豆Size已足夠雙眼使用,推開後亦快吸收,清爽不油膩。

使用方法:每天早晚潔膚後使用,順著由內而外的方向,以手指輕拍眼圈至吸收。
連續使用7日,雖然黑眼圈並不是如包裝盒上所說完全消除,但黑眼圈色素明顯有所減淡,眼部週圍肌膚較為亮白。
想唔想黑眼圈變白眼圈?
留意我的Facebook Fanpage,參加Giveaway,便有機會得到1MEDiPLUS【白眼圈】褪黑藥效眼療膏強效版】!


*產品及資料由品牌MEDiPLUS提供
銷售地點:萬寧
標準價:$256;激搶價:$199

Facebook: www.facebook.com/mediplushk/
Instagram: www.instagram.com/mediplushk/

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!