2016年11月12日星期六

今個秋冬不再乾燥@彩豐行滋潤保濕系列身體護膚產品

又轉季啦,到我最唔喜愛既秋冬…除左因為冷之外,肌膚會特別缺水,所以又係時候換過秋冬系列既護膚品。不過唔好唔記得,除咗面上護膚產品之外,身體護膚產品都需要隨著季節更換㗎!
早前收到彩豐行秋冬滋潤保濕系列的身體護膚產品:牛奶美白柔滑沐浴露,絲質蛋白蔗糖洗髮露,絲質蛋白護髮素及白麝香身體潤膚乳。

牛奶美白柔滑沐浴露,採用北海道3.6牛奶製造,含豐富天然牛奶成份,滋潤淨白肌,膚潔淨同時美白。 
嘩!真係好香牛奶味呀~~好似置身於電視劇才會出現嘅牛奶沐浴。使用後,身體散發陣陣牛奶香氣~
絲質蛋白蔗糖洗髮露及絲質蛋白護髮素為同一系列洗髮產品, 因為受損,乾燥飛散的頭髮而設。
使用後,髮絲變得柔順易梳。同春夏使用既清爽洗髮產品好大分別,明顯感覺髮絲滿滿被滋潤。
秋冬沖涼一定係用熱水,而熱水沖涼之後身體會更加乾燥,所以一定要要用身體潤膚乳!白麝香身體潤膚乳,蘊含乳木果,可可巴脂,玫瑰花精露,甘油,維他命E等滋潤成份。
白麝香身體潤膚乳有淡淡花香,塗完後訓覺個時都聞到香味~原本正在起皮屑的乾燥肌,塗後立刻平復,而且好快就吸收,滋潤不油膩。
唔好再用春夏既產品啦,護膚品都需要轉季嫁~除左以上返介紹既產品,彩豐行仲有更多滋潤保濕痛品,又係時候去shopping啦~令今個秋冬不再乾燥!



*產品及資料由彩豐行提供
彩豐行網頁:  www.choi-fung.com


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!