2015年7月6日星期一

Depend 7day Hybrid Polish 甲油美妝工作坊

因為工作關係,不能塗指甲油。但係女仔始終都會有扮靚既心思,出街都會想有靚靚手指甲作配搭。不過塗甲油都唔係一件容易事,經常會因為心急搞到甲油周圍都係,又或者容易脫落括花,總之就是不美。早前出席了《Depend 7day Hybrid Polish 甲油美妝工作坊》,介紹了新產品指甲油,速乾性能令我都可以輕輕鬆鬆幫指甲扮靚。
pic
《Depend 7day Hybrid Polish 甲油美妝工作坊 》假23/06/2015 Brick Lane舉行,會場內有少量甜點小食和飲料提供。
甲油甜點靚到我捨不得食,但據說好好味。
pic
來自瑞典的Depend已有超過60年歷史。初期主要供應專業美髮用品到專業髮型師市場,及後向指甲產品發展。
時至今日,Depend指甲產品及其護甲產品已是市場中的No.1。
pic
是次活動所介紹新產品為7day Super Gel,將於今年七月發售。Depend 7day Super Gel系列不含鄰苯二甲酸二丁酯、甲苯、甲醛、甲醛樹脂及樟腦。而且天然光能啟動,免照燈,瞬間乾固。一步便能締造Gel有感效果,持久光澤亮麗效果長達最少7天。
pic
大會為了讓大家更加認識7day super gel,請了數位名人分享塗甲油心得,更有模特兒示範各色甲油配搭。
pic
會場內更設有Trial Zone,可以率先嘗試 7day super gel既功效。從中選出自己喜愛的甲油,工作人員便會幫你塗上甲油,在塗甲油過程中,工作人員會逐一介紹各款產品功能,非常詳盡。
pic
我選了橙紅色,好漂亮呢~工作人員話橙紅色除了代表春夏的活潑,也可以顯得膚色白一點。只要揀岩甲油,除了時尚感,也可以作配搭用~
pic
因為甲油不含5大有害物質,底油又能夠防止指甲變黃,從根本保護指甲。
而且橢圓寬扁易塗掃頭,就算新手都可以得心應手。活動結束後大會更送上一套甲油產品,以後都可以隨時隨地為指甲扮靚啦~
*此活動由品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
Fashion & Beauty(正在搬家中)

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!