2015年9月13日星期日

泰國東北風味@Soi18泰國餐廳

有一個識食既朋友真係好,今次朋友帶我到銅鑼灣Soi18泰國餐廳食泰國菜!呢間餐廳原來由亞洲小姐冠軍張家瑩小姐經營,主廚更是自來自泰國東北部益梭通府的AU師傅,聽到咁係未已經好感興趣呢?
Soi18泰國餐廳位於銅鑼灣世貿中心,從港鐵銅鑼灣站 D4 出口,步行5分鐘便到,交通非常方便。

整個Soi18之餐具及裝飾品都係泰國製造,就算身處於香港,依然能感受其泰國東北風味。
餐前小食:18巷拼盤($188) 魚餅、蝦餅、蟹餅、素春卷、豬頸肉,每樣各兩件。其中我覺得蝦餅最為好食,蝦餅裏混合粟米粒,再經油炸,爽脆香口。
新菜式:泰北古式香葉包($88) 別少看它,用一個杯仔裝住靚靚咁,內裏原來包含多種材料:萬甘葉,虾肉,虾米,虾膏,焗椰,腰果碎,薑粒,乾葱粒,红,綠辣椒仔,青檸粒,椰糖。而且最重要係其中的綠辣椒仔更係辣中辣,好在我挑走左。
另一新菜式:18巷鮑魚沙律($158) 份量大足,鮑魚仔亦都份量十足!另外配合沙葛,鮮甜爽口。
廚師推介:泰式燉花膠($398) 大大煲,可以4-6人分食,材料包含冬菇,蟹肉,花膠,銀芽。冬菇雖小,但其菇味香濃。花膠更唔係其他酒樓的燉花膠般難入口,切得大小適中,而且又滑。
另一廚師推介菜式:香草粉絲焗蟹煲($388) 一打開蟹蓋,就發現內藏好多蟹膏,蟹膏又黃又香,不過淨食會比較滯,將蟹膏與粉絲混合食比較好。焗既時候,蟹膏味已經滲透至粉絲內,所以粉絲已經滿佈蟹味,蟹味濃郁。
食泰國菜又少得香香甜甜既泰式甜品呢?我地點了兩款,其中一款為泰式椰汁西米糕($58) 一講泰國就會諗起椰子,椰香味甚濃既西米糕真係必食之選!西米粒軟熟,並無硬身未煮熟既狀況,而且配合椰汁一齊蒸,又滑又香濃。
另一款以椰汁為主的甜品:泰式千層糕($58) 香港人最為熟悉及常整既甜品,原本以為没什麼特別,原來綠色那層為斑蘭味,斑蘭與椰汁配搭,兩種味道不停轉變。而且新鮮剛出爐,千層糕柔軟彈牙,香味十足。
為配合唔能夠食辣既朋友仔,餐廳更在menu上標籤辣度指數,大家可以以此為標準。每碟都份量十足,最適合一班人去,大家一齊開心食,開心分享!


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!