2015年9月25日星期五

高級又低調的享受@黑毛豬配紅酒

一年話咁快又到中秋,當大家考慮緊送咩月餅既時候,或者可能有第二個選擇。今次有幸獲邀品嚐以西班牙黑毛豬臘腸及臘肉所做的點心及搭配酒類,高級又低調的享受。

點解咁注明係出自西班牙?因為西班牙和葡萄牙所飼養的黑毛豬有伊比利亞血統,產量少而矜貴,而且黑毛豬含豐富礦物質,營養價值高。當黑毛豬配合紅酒,酒內葡萄香跟黑毛豬肉甘香互相配搭,相輔相成。


今次嘗試了三種以黑毛豬臘腸及臘肉所做的點心:
臘肉煎餃子
個人認為餃子皮有點厚,但肉汁全都都包在餃子皮內,濃郁臘肉味。

臘腸芋頭酥
將芋頭酥內裏的芋頭蓉改為臘腸,由平淡的芋頭味添加了香濃的臘腸味。另外值得一讚係芋頭酥的酥皮依然薄脆,好"酥皮"。
潤腸壽司卷
又另一特別點心,將原有的配料改為潤腸,一向以鮮味為重的壽司轉為濃濃的潤腸。
有食既又可以無飲嫁呢?原來食點心可以配合白酒。今次配合了白酒Liebfraumilch,不太懂得品嚐,不過各位下次可以嘗試下以白酒配合點心,可能有另一番味道。

之後,就品嚐黑毛豬既臘腸及潤腸,再配合香濃葡萄味既紅酒,頗有新鮮感。

最後,更有Trung Nguyen mix Kopi Luwak咖啡,充滿著濃濃咖啡香下品嚐檸檬芝士餅。另外,再以Green Apple同Banana Pieapple兩種果汁酒作最後點綴,少濃度酒精,完美完結

黑毛豬及所有酒類由金瓊庄酒業香港有限公司提供,香港獨家代理
銷售點:
THE FRAMES BELLAVITA WINERY HK LIMITED
Website: http://www.bellavitahk.com.hk
Tel: (852) 3468 6386
地址:觀塘鴻圖道6-8號樂居工業大廈4樓(牛頭角地鐵站B6出口)

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!