2015年9月23日星期三

回復青春@Silk'n Face Tite三源射頻儀

早前出了一篇Silk'n Face Tite三源射頻儀開箱文後,有朋友仔問我效果如何,我同佢講過多幾星期後再同大家分享。整整用了三星期多,而家再同大家分享下試用感啦~
其實,仲有朋友仔問過我:你而家咁後生,都唔需要用咩儀器啦?其實二十歲後,膠原蛋白就會開始流失,毛孔粗大,乾燥缺水,痘印色斑等肌膚問題已經係微衰老信號,所以唔好等到老先黎抗衰老呀!
關於Silk'n Face Tite三源射頻儀的設計及操作於開箱文已曾提及過,所以我就唔重覆啦~ 回看: 開箱試用文
隨著一開始既試驗到而家既熟練,慢慢將強度由1度增加至4度(因人而異,選擇自己最適合強度為條件)。
隨著強度增加,肌膚所感受到的溫度亦隨之上升,但並唔會過熱。因為Silk'n Face Tite三源射頻儀內置肌膚探熱器,如療程範圍的溫度太高,會自動熄滅直至溫度下降為止。
使用一星期後,還没有特別轉變。使用三星期後,最明顯係虎紋没有以前的深,蘋果肌亦有所提升,而且皮膚也變得嫩滑點。証明Silk'n Face Tite三源射頻儀能提升緊緻度及有令自身膠原蛋白增加效能。
當然,還需要繼續使用,連續使用十週才可以還原年輕肌。Silk'n Face Tite三源射頻儀能令你在家中享受美容院級別儀器效能,而且以長遠價錢計算,Silk'n Face Tite三源射頻儀的性價比較高。回復青春就是這麼容易~


*產品及資料由品牌提供
Website/More information : http://www.fitboxx.com/show.asp?htm=health147.htm

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!