2015年9月26日星期六

滾多幾滾@ 滾兩滾火鍋料理

無論熱定凍,打邊爐既心都不退。早前同朋友相約於荃灣滾兩滾火鍋料理打邊爐,有點意外收獲哦~
滾兩滾火鍋料理位於荃灣曹公坊11號德仁樓地下,荃灣球場附近,如果唔熟識荃灣可能比較難搵。

店內燈火明亮,有好多模型公仔,詢問之下,原來好多模型都由老闆朋友慶賀而送,而店舖成為收集既地方。
因為我唔食牛,所以叫左個鴛鴦煲,湯底為豆腐清湯拼芫茜皮蛋湯。
另外更提供多種配料及調味料作調味
打邊爐之前先點了餐前小食,海蜇手撕雞($48),芝麻味香濃,開胃之選。
點了招牌黑松露餃($78),內含黑松露及豬肉,值得一提係粉皮柔軟但並不容易糊,而且肉味越食越濃。
店鋪推介其中之一:手打墨魚滑($68),一開始就期待,好在亦都無失望。除左吸收了湯底味道,更有自身墨魚香,而且好滑。份量更是十足,比我拳頭還要大。
超級推介:招牌即炸響鈴($38) 大多店舖會選用已炸好的響鈴,滾兩滾則即點即炸。可以兩食,可以如平常的放進火鍋後食,另一食法為點酸辣醬淨食。對於從未食過後者的我,覺得好新鮮。而且響鈴內裏依然暖和,配合酸辣醬,爽脆香口。
極上海鮮拼盤(大:$288,小:$198) 海鮮拼盤材料每日不同,今次既材料包括有鮑魚,海蝦串,象拔蚌刺身及即劏活魚刺身。店員同我地講魚同象拔蚌可以生熟兩食。但我地發現生食魚片會連根帶絲,比較難斷開,熟食的話反而能突出魚香及滑不留口,建議熟食較好。剩下的魚身可以選擇椒鹽或當火湯材料之一。
另一推介必點:自製竹蔗水,十分足料,每日由店員親自製作,而且每日只售賣十渣,真係手快有手慢無。 食後立即與其他朋友相約再去食,比平時火煱料理更有味道,更有特色~


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!