2019年6月26日星期三

整全小顏淋巴排酸療程@Beaustyle

近排撥多咗時間喺度睇直播,發覺直播間入面嘅美顏相機功效越嚟越厲害!要美白有美白,要大眼有大眼,要V面有V面!鏡頭下個個都係美女,睇到我都好心動,但假嘅始終唔可以當真…
自問黑底同矇豬眼嘅我想變美白同大眼有難度,但係想要V面就可以挑戰下,所以就去咗Beaustyle體驗整全小顏淋巴排酸療程。


洗完面之後,美容師會用獨特嘅人手小顏按摩方法按面。
除咗幫面部排毒之外,仲可以提升血液循環。 成個過程非常舒服,完全無痛感。
而且除咗面部仲會按埋肩頸,要知道肩頸有好多淋巴。
疏通之後可以改善雙下巴,提升面部及頸部輪廓。
對比之下,好明顯做完個半邊即時見到V面條線出左黎!當然,並唔係做一次就可以踢走包包面,立即變細臉。但係,做一次都有咁嘅效果,做多幾次唔使加effect都有細臉效果啦~

*Beaustyle WhatsApp : 6097 1946 預約熱線 : 2736 1717 
營業時間 Open Time :
星期一至五(Mon-Fri) 12:00pm-9:00pm
星期六 (Sat) 10:00am-8:00pm
星期日及公眾假期(Sun/ Public holiday) 10:00am-7:00pm

⭐佐敦旗艦店( Jordan) :
彌敦道198號寶安商業大廈3樓全層
3/F Po On Commercial Building, 198 Nathan Road, Jordan
⭐旺角旗艦店(Mong Kok) :
九龍彌敦道585號富時中心2樓全層
2/F Righteous Centre, 585 Nathan Road, Mong Kok
⭐元朗分店(Yuen Long) :
青山公路元朗段56-60號新基大廈1樓B室
Unit B, 1/F, Sun Ga Building, 56-60 Castle Peak Road, Yuen Long

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!