2022年7月15日星期五

吃貨專區-留民料理

 同朋友喺屯門行完街之後,就去咗附近嘅一間餐廳食嘢!留民料理,個名幾特別,店鋪外仲寫住fusion無國界料理,幾吸引!店內環境有啲似酒吧,店內亦有售賣手工啤及日本清酒。入面仲有部電視播放住店長嘅心路歷程,睇完就會知點解店舖名叫留民料理。

蟹籽溫泉蛋
凍食溫泉蛋,除咗有蟹籽之外,仲有蔥花同芝麻醬。芝麻醬好香濃,掩蓋咗生蛋嘅腥味並特出咗蔥花嘅味道


蟹籽海葡萄宮城大真蠔
日本直送!差不多手掌般大細,一啖根本食唔曬!生蠔鮮甜肥美,海水味唔重,再加上蟹籽及海葡萄,令帶出清爽口感!

胡椒海鹽煎燒黃腳立
黃腳立並冇魚腥味,而且一條正骨,怕食魚骨嘅可以放心。魚肉嫩滑軟綿,即使唔加任何調味料亦帶有甘香。如果想重口味,可以添加附帶嘅海鹽,檸檬汁,七味粉,及特製醬汁(少辣)。
日式甜咖哩炸軟殼蟹燴飯
香濃咖哩味但唔油膩,未食先聞其香。鹽酥炸軟殼蟹,單食會比較鹹,配飯食會比較好。除咗蟹籽,蔥花仲有瓜粒,所以食落口會有爽口嘅感覺。飯量亦唔細,兩個人分都得。
.
留民料理
屯門青山公路351號彩華花園地下1號舖
.
#留民料理 #屯門 #屯門美食 #美食 #fusion #無國界料理 #日式甜咖哩炸軟殼蟹燴飯 #日式 #hongkongfood #foodies #hkblogger #ywkwan



急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!