2015年11月28日星期六

全方位貼身保護@新升級Whisper甜睡瞬潔夜用系列

女人總有幾日不自在,朝早已經小心翼翼,嗰幾晚連訓覺都要就住就住。尤其我算是月經流量較多者,好多時候訓覺要做雙重保護,以防側漏,整污糟床單。所以每逢月經時期,總係訓得唔好。
不過而家唔怕啦,因為最近用了新升級Whisper甜睡瞬潔夜用系列(網面),增設3D超強綿枕,全方位溫柔貼服,貼身防漏。
新升級Whisper甜睡瞬潔夜用系列無論在長度,寬度及厚度亦有所照顧,全長40cm,從前到後都貼身包圍。除了中心吸收體外,特有2側吸收中心,全面防漏。
而且17cm超寬防變型尾翼,大面積保護,甚至比我的手掌還要大,完全的覆蓋包圍,防止後漏!
雖然看上去有一定的厚度,但絕不焗促,反而感到柔軟乾爽,好有安全感~
使用新升級Whisper甜睡瞬潔夜用後,由前到後,全方位貼服,不用再擔心側漏。可以一覺訓天光,點轉身都得,完全滿足到我呢類流量大既人!
**甜睡夜用系列亦分別提供綿面/網面表層
Whisper甜睡夜用系列,11月20日起於各大超市及個人護理專門店有售

*產品及資料由P&G X Wisper提供
Wisper Facebook : https://www.facebook.com/Whisper.HongKong

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!