2015年11月20日星期五

[Event] Jessica x Marie Claire Fall Winter Joint Gathering 與你美的約會

轉季代表著潮流改變,除左衣著有Fashion Show,美容都有預報!早前有幸參加了"Jessica x Marie Claire Fall Winter Joint Gathering 與你美的約會",收獲了不少美容資訊。
"Jessica x Marie Claire Fall Winter Joint Gathering 與你美的約會"於金鐘太古廣場港島香格里拉酒店舉行
是次活動品牌包括:Panasonic Beauty,SHLAB,Lipault,ghd
甫場就睇見最感興趣既Panasonic Beauty
場內更展示最新推出美容產品綿密泡沫潔面器(EHSC50),我更即場體驗其卸妝潔面體驗。
綿密泡沫潔面器(EHSC50),一邊為溫感卸妝頭,43°C或48°C溫感,有助融化妝容。另一邊為潔面頭,柔軟刷毛配合5秒自動製泡功能,清潔毛孔話咁易!
另外仲有幫助頭皮按摩既洗頭寶,兩款乾濕兩用,清潔頭皮污垢,保持頭皮清爽健康, 4環回轉式按摩梳頭,真係好舒服~
除左護膚美容,又點少得纖體瘦身呢?SHLA帶來SIXPAD,同一個爆肌型男Model !!!貼了一個在手臂試驗其威力,運用EMS原理,只係普通一度強度,一次23分鐘,隨著不同節奏而慢慢提高運動強度!我貼左十幾分鐘,漸漸感到麻痺,懶人之選!
SHLAB另外更展示CAXAUP及ReFa,提升面部輪廓及,令肌膚變得緊緻,盡情展現迷人光采。我更有親身體驗ReFa,通過微電流及以鑽石切割的特殊滾輪形狀所產生施壓點,只要數分鐘,包包面都即刻變V面!
出街,去旅行又點可以少既手提袋及行李箱,Lipault現場展示一系列最新款的手袋,不同大小,不同質料。
這個袋適合我嗎?
現場更有ghd髮型師set頭,不過實在太多人同唔夠時間,我惟有在旁邊靜靜觀賞…髮型師在台上示範幫模特兒set頭時,另外亦有分享使用ghd產品時前需要梳髮及絕對唔好濕頭髮時使用,均速夾頭髮約5-8s,十分鐘內便可以簡易改變髮型~
活動上實在太精彩及太多分享,未能一一盡錄,希望下一次可以再參加啦~ p.s.大會請來狄易達當特別家賓,當然少不了的合照時間~

多謝JESICA X MARIE CLAIRE邀請
JESSICA:https://www.facebook.com/jessicamagazine.hk
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!