2015年11月16日星期一

《Halloween Party》@KC Korea

係過去既萬聖節,大家去左邊度狂歡呢?係萬聖節前一日,我參加左KC Korea《Halloween Party》,化左個Halloween彩妝,同班嘩鬼一齊玩,一齊叫~
Halloween Party於KC Mall觀塘旗艦店舉行 (觀塘站B1出口直行,馬會對面),店內亦有配合主題佈置。
黎到KC Mall,置身於化妝品及護膚品中,真係好難抽身……樣樣都好吸引!
Party又點少得飲飲食食呢?除左KC Café既美食, 今次最搶手既就係由韓國直送既正宗醬油蟹,蟹膏再配合醬油既香濃,撈飯一流!大家見到相係未已經流緊口水呢?放心,醬油蟹可以係各KC Mall訂購嫁~~
話明Halloween,點可以唔化個嘩鬼妝呢?活動當日有一位韓國化妝師幫我地化妝,原來佢係觀塘KC Mall工作,平時都有化妝服務嫁,仲會開班教授~~

呢個嘩鬼妝夠妖艷嗎?只係用左短短10分鐘時間咋,而且我好鍾意佢幫我貼既小花,令妝容變得特別!
活動當日,仲率先體驗了hand treatment,由護膚到保養,雙手立刻變滑。各位亦唔需要羨慕,因為KC Mall將會有免費Hand Treatment、化妝體驗及面部護理供會員享用。
呢日真係食得招積,玩得舒適,唔知KC Korea幾時再舉辦活動呢,我已經期待緊下一次啦~~

*活動及資料由KC Korea提供
Website: http://www.kckorea.com.hk/
Facebook: https://www.facebook.com/Kckorea

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!