2015年11月22日星期日

[Event] 《Barrier Repair 柔滑BB肌工作坊》

秋冬轉季,唔只護膚品,面膜都需要轉季嫁。普通保濕鎖水已經唔足夠,秋冬會令肌膚水份流失更快,所以需要選用成份濃度高既面膜。早前參加了《Barrier Repair 柔滑BB肌工作坊》,一百人齊齊敷面膜!蘊含高滲透性骨膠原的美容液、高滲透性納米透明質酸以及模仿嬰兒肌膚特有的保水成分!敷完之後真係好似Barrier Repair既BB咁,柔滑BB肌無難度!
Barrier Repair 柔滑BB肌工作坊於灣仔The Hub舉行,場內展示Barrier Repair面膜,有保留水份既水凝啫喱保濕面膜系列,及適合秋冬,深層補濕既高滲透補濕面膜系列。

今次敷既就係高滲透補濕面膜系列既皇牌:三重補濕彈力面膜(極潤)[每盒5塊,$69/1盒],適合所有肌膚使用。 每包面膜含27ml精華,除去面膜後,包裝內依然有大半精華。而滿載精華既面膜結構綿密,不易滴流。
到左齊齊敷面膜時間啦!因為面對著好多人,有d手忙腳亂…終於敷好啦~
最特別之處係其立體剪裁,一撕一貼,就可以根據自己面部輪廓而調較面膜,令每個細微位置亦可得到照顧。
敷上約5~10min,若缺水肌膚可敷約15~20min。敷後肌膚得到深層補水,變得漲卜卜有彈性,而且光澤透亮。
場上美容師更教我地可將包裝內既精華與粉底混合使用,可令妝容更貼服。同時,美容師亦親身示範了秋冬妝容。
活動完結後,大會更送上一盒三重補濕彈力面膜(極潤)~秋冬到,係時候為肌膚泵泵水,加強補濕啦!

*產品及資料由iTrial X Barrier Repair提供

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!