2015年11月12日星期四

西式?中式?@西餐大排檔(銅鑼灣)

西餐大排檔,一個西式與中式既混合名稱,一下子就吸引左我地既注意力。為左解決我地既好奇心,我同朋友相約左放工後去覓食。
西餐大排檔位於銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心7樓 ,剛新開,因為是樓上食店,需要花點時間尋找。門前的霓虹燈招牌閃呀閃,餐廳設計簡潔舒適,位置不多。

頭盤點了迷你海鮮拼盤($528),包括有生蠔4隻、鮑魚2隻、日本刺身帶子2隻、鮮蝦8隻及紐西蘭蟶子刺身,迷你卻非常豐富!生蠔鮮甜,海水味十足!帶子刺身配合獨特蜜糖麵豉汁,連一向不喜歡添油加醋既我都浸多幾下!鮮蝦蝦肉更係飽滿十足,因為友人不吃蝦關係,我更食左好幾隻~~
湯類點了黑毛豬海鮮肉骨茶($88),減淡了原有的藥味,味道有點像台灣喝的藥燉排骨,就連不能接受傳統肉骨茶藥味的也可以點吃哦!除了減淡藥味外,配料更係非常足料,有大蝦,鮑魚,黑毛豬!
松露煮日本年糕($98),年糕薄切,配上松露、牛油及忌廉調製的醬汁,香濃滑身,不會有油膩感,多吃幾口也不成問題~
懷舊勁秋大蝦多士($168),見到大大既蝦頭已經開始期待入口既滋味。果然,外脆內軟,香口外脆配上濃郁蝦肉,比起普通多士,呢個真係夠哂勁秋!
燒西班牙正宗黑毛豬肋條肉($168),特別在於黑毛豬係取於肋骨與肋骨之骨既肉,經過燒烤後,肉汁鎖於肉內,没有油膩感,肉質軟嫩入味。再配合伴碟上的香草菠蘿,一口黑毛豬,一口菠蘿,完美配搭。
其實食黑毛豬配紅酒最好,可惜我唔飲酒。不過點了一杯Mocktail 亞熱帶少年($65),有點失望,失望在於一d都唔少年,反而有d少女味,甜甜的,而且橙汁與菠蘿汁配搭令味道有點像雜果賓治。
真的被伴碟上的菠蘿吸引,所以連甜品也點了日本原隻菠蘿雪葩($78),濃濃香甜菠蘿味,入口即溶!建議可先等待幾分鐘,等雪葩軟化點再開動。 究竟西式定中式?我正係知菜式真係無得彈咋~



歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!