2015年11月18日星期三

超級足料靚煲@靚煲皇小菜坊

打邊爐,為秋冬展開序幕!早前同朋友到旺角行街,旺角放題食得多,今次我地想打邊爐,所以挑選了靚煲皇小菜坊作晚餐之選。
由港鐵旺角站出,經朗豪坊H&M走方向,一路直走至天橋轉左就到。基本上平時唔會行到個度,所以都幾難搵。

位置唔算多,可以選擇室內或室外,不過好快滿座。最得意係設有USB插座比你叉電,仲有個箱係枱底比你擺隨身物品,貼心服務。
未點菜,就先上配料及小食。配料無咩特別,不過小食就超級推介-辣椒豬皮凍,辣得好過瘾,豬皮凍又涼涼的,冰火二重感受,點菜前就已經清底。
黎到靚煲皇又點可以唔試下靚煲皇呢(大:$248/細:$168)?靚煲皇內含扇貝,脆肉瓜,白蘿蔔,粟米及豬骨,超級足料!等既時候就已經傳出陣陣香味,扇貝亦鮮甜留香,值得一試。
有個靚煲,當然都要有靚菜啦!點了龍躉($108),每片薄切得通透,魚肉又滑身。有幾片食既時候連絲,比較難斷開,不過亦不減其魚鮮。
搖柱碧肉餃($68),比佢個名吸引而點,但有點失望,同普通菜肉餃無咩分別,唔發覺有搖柱,而且餃皮好厚,無咩特別。
手打蝦拼墨丸($88),蝦丸比墨魚丸好食,真係有蝦味及滑身,墨魚丸都滑,不過就無墨魚丸味。
真係每餐都不能離開既肉,極上黑豚腩肉($88),原本未烚之前以為咁多脂肪會有好多油,點之又唔係喎!而且豬肉肉質彈牙,價錢上算是合理範圍內。
另外,仲有點羊片($78),平時好少係街外食羊肉,因為怕其羊膻味,不過今次係無任何調味下仍然無羊膻味,仲有羊肉香,不錯! 雖然偏僻左D,不過都有好多人食,除左打邊爐仲有小菜可以選擇,而且開至淩晨,係旺角夜左都唔怕無野食啦。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!