2015年12月2日星期三

點點遮 @WELLAGE 重點遮瑕筆SPF30

聖誕就快到,又係時候要化個靚妝出街啦~不過唔知有無人好似我咁,有大大個黑眼圈,又有痘痘印,仲滿臉斑點呢?普通底妝都不能夠遮蓋,呢個時候唯有遮瑕!早前收到WELLAGE重點遮瑕筆SPF30,剛好幫我遮蓋滿臉的瑕疵!
WELLAGE是由畢業於首爾大學及韓國科學技術院的博士們組成,專門研究世界級肉毒桿菌毒素的美容整形專業製藥公司Hugelpharma旗下的一個護膚品品牌 !產品都由專業人員所研製,有信心保證!
要化妝,首先要先上底妝!今次用了同是WELLAGE品牌的防曬修護霜Post Procedure Cream (SPF50+ &PA+++) 因其質地呈水妝,上妝時較貼服。
一開始塗上時顏色比膚色亮白太多,然後會慢慢調節到適合膚色。妝容非常自然且貼服,不過因其無遮瑕功效,所以要再另外加上遮瑕。
重點遮瑕筆Post Procedure Point Concealer SPF30,集重點遮瑕,防紫外線及抗皺護理三重功能,使肌膚幼嫩及效長防水功能,又令皮膚達到控制皮脂和汗水的效果,敏感皮膚均能使用。
蘊含NEURO-XDR 及白石斛培養提取物和微脂囊,維他命K,褪黑激素。能有效抗氧化,回復健康及緊緻肌膚,令皮膚迅速回復亮澤幼滑。
早前貪玩痴了紋身貼紙在手背上,正好可以用以測試其遮瑕能力。先畫上一筆,猶如一支筆係紙上寫字般順暢,遮瑕筆粉末幼細柔滑,連易上色。再用手/化妝掃將其推開,明顯見到中間顏色不同,以紋身貼紙的深黑色算,重點遮瑕筆的遮瑕能力屬於強。
試上面前,先比大家睇下我既斑點臉,臉頰兩側都係斑點,黑眼圈都都黑到快比得上國寶熊貓寶寶了。
先在黑眼圈位置畫上一筆,再將遮瑕筆印上斑點位置,用手/化妝掃將其推開!若果想修飾或再重點遮蓋某些位置,建議可以用指腹印上遮瑕筆,再印上所需要位置。
只是單單幾筆,便可以清晰可見黑眼圈及斑點淡了不少,而且自然不察覺!
雖然未能完全遮蓋,但其遮瑕能力強,痘痘印及斑點淡了不少!而且細細支,帶出街都好方便,仲有防紫外線功效保護所遮蓋位置,唔會因為紫外線而令其色素加深。重點遮瑕筆,打造完美妝容~

*產品及資料由Girly Craze提供
Girly Craze Facebook: https://www.facebook.com/Girly-Craze-1055743497787796/
Girly Craze Website : http://girlycraze.com/

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!