2015年12月4日星期五

花膠都可以外敷?@彩豐行C.L花膠養顏精華

花膠,中國傳統珍貴食材之一,蘊含豐富的蛋白質、磷質及鈣質,高黏性膠體蛋白、黏多糖物質及多種維生素,具滋補作用,對肺腎虛弱,貧血等均有功效,是適合男女老少的養顏補品。食就可能食得多啦,你又知唔知原來花膠除左內服,仲可以外敷呢?彩豐行C.L於秋冬時節推出的花膠養顏精華,採用含豐富膠原蛋白的花膠,全面養顏。
pic
彩豐行C.L花膠養顏精華 Fish Maw Nourishing Serum [HKD259/60ml]
pic
成分:花膠精華、微膠原肽、天然植物抗敏精華(積雪草精華、虎杖根精華、黃芩根精華、茶葉精華、光果甘草根精華、母菊花精華、迷迭香精華)、有機蘆薈精華、透明質酸
pic
功效:其微細分子令肌膚更容易吸收精華成分,補充所需的膠原蛋白及微量元素,提升肌膚彈性,保濕美白,延媛肌膚老化、讓肌膚時刻散發亮澤光彩。
pic
唔好諗住花膠養顏精華會好似花膠咁有膠質,精華並不濃稠,反而呈淡黃色液體狀,帶有淡淡的香味。
pic
於潔面爽膚後使用,取適量塗於面部及頸部。易推易吸收,一泵足以全面使用。
pic
首次使用後,肌膚已變得水潤柔滑。使用數天後,肌膚彈性亦有所改善,不過暫時未見細紋或色玟減淡效果。但其獨特成份的確引人注目,花膠養顏精華,外敷的花膠產品,產顏的佳品。
*產品及資料由iTrial X彩豐行C.L提供


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!