2015年6月30日星期二

彩豐行旗艦店開幕活動

要說100%本地全方位護理品牌,一定非彩豐行莫屬!
早前6/6為彩豐行旗艦店開幕活動,旗艦店位於九龍旺角登打士街56號栢裕商業中心17樓1724-32室。當天開幕活動包括新品發佈會及開幕禮,還有重點活動:D.I.Y.工房,利用各種優質原材料,親自調製出切合個人肌膚需要的護膚品。
旗艦店佔地成4,000呎,劃分咗6大區域。由頭部產品到腳部產品,化妝品到護膚品,應有盡有。
一開始,彩豐行幾位高層人士啟動開幕禮,主持人介紹彩豐行歷史。然後由主持人介紹各種彩豐行皇牌產品,由模特兒展示各種產品。介紹完畢後,有問答環節和小遊戲,我和其他BLOGGER朋友從中也得了不少小禮物~~

新品發佈會上介紹了有機系列和全方位豐胸塑身系列,代言人陳芷尤(Apple)也有到場支持,身材果真"一級棒"。仲有靚女藝員兼D.I.Y達人孫慧雪(阿雪)做星級講師,同我地分享佢既D.I.Y心得。兩個都好靚女同身材好,當然要同佢地合照一張啦~

最後到了重點活動:D.I.Y.工房,由阿雪先示範如何D.I.Y.出無添加的天然乳霜。跟住就到我地親自落手落腳啦,一班人有講有笑之下就完成啦~
其實今次係我第一次嘗試D.I.Y.護膚品,接觸下先發覺原來除左滿足感之外,仲可以清楚明白自己用緊既護膚品究竟添加左咩材料同製造過程,自己用既時候都會安心D。而且自己既皮膚自己最清楚,有咩需要都最清楚,咁就可以造出最適合自己既護膚品啦~
當然,如果無時間或者無從入手,可以到彩豐行選購產品。彩豐行產品全都有品質保証,而且生產一些對環境較少負面影響的產品,例如:有機護膚產品,避免影響生態環境。適合任何肌膚人仕,咁就用得安心啦~
感謝彩豐行邀請參與是次開幕活動,而彩豐行亦預定將會推出更多活動或工作坊,有興趣既一定要FOLLOW定彩豐行既FACEBOOK啦~
彩豐行Website: http://www.choi-fung.com/
*此活動由品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!