2015年6月15日星期一

同妝容say goodbye@Bifesta速效卸妝潔膚水

要有靚靚肌膚,就一定要先做好護膚第一步: 卸妝!無論有無化妝,每晚回家後都必需做好卸妝,因為街上好多塵粒,出街後毛孔內可能已經堆積左好多油脂污穢。尤其春夏天,天氣又焗又熱,情況更嚴重!所以卸妝很重要,而一支適合既卸妝水就更重要!我一向用開Bifesta的卸妝產品,因為我覺得真係能夠有效地卸除妝容,而且用後清爽,唔會有黏手既感覺。而Bifesta推出升級版卸妝潔膚液,作為忠實用家又點可以唔試?
pic
Bifesta速效卸妝潔膚水 (清爽型) [HKD59/300ml] 升級版全面加強卸妝力,潔膚力,保濕力。集卸妝、潔膚、化妝水三合一。以水為基礎,卸妝同時一併抺走老化角質,無需過水,同時為肌膚鎖水保濕。
pic
卸妝潔膚水蘊含雙效保濕潔淨因子, 新增的升級版保濕潔淨因子,綠茶萃取物,吸著性透明質酸,化妝水成份。無油,無香料,無添加色素,性質溫和,呵護肌膚。
pic
速效卸妝潔膚水呈透明液體狀,按泵式,適合各類型肌膚。泵出適量的卸妝潔膚水於化妝棉上,在面上輕抹, 把化妝品及污穢徹底抹淨,用後無需過水。不過若然想增加肌膚清爽度,可以用清水沖洗。
pic
先試上手,我用左眼線筆,唇膏,眼影及眉粉。結果還是那麼出色,只需一抹便可以卸去所有痕跡。
pic
要注意一點:眼唇肌膚比面部肌膚薄,所以要用特別溫柔方法卸除眼唇妝容。首先泵出卸妝潔膚水浸濕化妝棉,然後輕按於眼部或唇部位置約三十秒至一分鐘,由內至外抹淨便可。基本上,敷上眼唇的時候,就已經卸去大部份妝容。
pic
相比濃妝,我更愛淡妝。但無論濃妝或淡妝,妝容還是要卸的。用了三張化妝棉,每次泵兩下卸妝潔膚水,就將我的黑眼圈,色斑,深深的唇色完完全全還原了。我没有再用清水沖洗,皮膚依然感到清爽,而且並不乾燥。無論卸妝度,潔膚度,還是保濕度都大大提升,比以前的更加水潤,保濕。
pic
同場加映:如果你是喜愛化濃眼妝,又或者所用眼妝產品防水,比較難落。可以使用Bifesta高效眼部卸妝液(145ml)。提供更高效,溫和的卸妝功效,無需搓揉都可完美卸妝。
*產品由iTrial @ Bifesta 提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

MORE ME: 

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!