2016年8月30日星期二

美髮靠艾草@艾王養生洗髮露

艾草就聽得多,用得多…咁蘊含艾草成份既洗髮露又用過未呢?洗頭髮都改善健康問題?牛角梳又可以有咩幫助呢?

艾王養生洗髮露[HKD59.9/720ml],主要成份為艾草及艾納香,能止癢,育髮美髮,除菌,去屑,疏通頭部經絡及養生等六大功效。
艾王養生洗髮露呈肉綠色,淡淡艾草味。味道唔似平常燒艾草時般濃烈,聞落好舒適。
洗完頭覺得頭皮好清爽,有一種清涼爽快感~用了一段時間後,髮絲比以往更強韌,掉髮量亦有所減少。
當然,想要一把亮麗秀髮,平常的護髮保養亦相當重要!根據艾王養生洗髮露的瓶身指示, 洗髮後可用梳齒尖梳髮。
梳齒尖之中牛角梳保健期效果,經常用牛角梳梳理頭髮具有增強頭皮細胞免疫力,有助減少和緩解脫髮,斷髮,黃髮,白髮。減輕失眠頭痛以及安神保健,促進頭髮生長等獨特保健功效。


*產品及資料由品牌提供
產品萬寧獨家發售
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!