2016年9月10日星期六

抵食之選@首爾石煱燒

要喺旺角搵食好西,除咗大街之外,其實小巷內亦有不少美食!友人之前介紹過首爾石鍋燒,抵食夾大件,諗住去試試。
原本去左總店,但因為人太多無位,所以要前往隔幾條街的分店進食。分店(旺角通菜街1M-1T號華發大廈地下C舖)係附近都幾方便~

香煎韓國泡菜餃子(5隻)($45),皮薄脆口,可惜泡菜味稍為不夠濃烈。
海鮮烤肉豆腐鍋配飯($70),原本以為係石頭鍋飯,但原來白飯另上。鍋內滿滿的海鮮和湯汁,將白飯倒進湯汁內變為湯飯更有胃口。
傳統雞肉石頭鍋飯($65),鍋底有濃脆的飯焦,雞肉肉質鮮嫩。雖然為石頭鍋飯,但飯上淋了少許醬汁,飯粒不會太硬而無味。
香辣年糕芝脆麵($65),好得意嘅配搭!看著芝士慢慢融化在年糕上,而底下的麵條仍然非常脆身,軟身和硬身的對比。
推廣期內點選香辣年糕芝脆麵送餐湯及餐飲,餐飲點了韓國柑桔蜜($18),不過有點淡……



歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com


More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!