2016年8月27日星期六

夏天就是要打邊爐@路邊煱

若果唔係約咗朋友,我諗都唔會去到土瓜灣咁遠嘅地方食野。今次山長水遠去到土瓜灣,就係為左同朋友去打邊爐,食路邊鍋。
路邊煱位於土瓜灣美景街11至13號地舖,偏遠嘅地方惟有搭巴士,幸好還滿多巴士可以到達。

呢間店舖為分店,不過分店比總店大。而且,估唔到有咁多人好似我哋咁,夏天走去打邊爐。
呢度嘅蟹煲都幾出名,所以點了招牌雜菌花甲蟹鍋($400)。打開煲蓋,橙橙紅紅的,湯底可以直接飲,幾重胡椒味道。鍋底下是滿滿的花甲,鍋上的是蟹膏蟹肉。
1001,1002…打邊爐唔可以冇嘅即製脆炸響鈴($38)。不過呢度更有首創紫菜脆響鈴($46),添上紫菜嘅響鈴中間,更為特別!
打邊爐更加唔可以少嘅頂級午餐肉($38), 午餐肉內夾有豬肉,如果切厚片就更好啦。
打邊爐點都要叫啲丸嘅,手打四寶丸($78)及芝心魚丸($43)。汲取了湯底的味道,唔需要點任何嘅調味料都可以。
廣島蠔($78),雖然是用於打邊爐,但廣島蠔還滿新鮮的。變熟後會縮小很多,但蠔味濃郁,即使是蟹煲的湯底也沒有蓋過蠔的鮮味。
炸芋頭($32),可以即食或放進鍋內。硬身或軟身的芋頭,不同的口感。
平常雜菜($38)或許是忽視的其中一項, 不過因為有了蟹煲的湯底,雜菜汲取了湯底精華,每一口菜也是湯底的味道。
除了打邊爐,另外還有小菜,椒鹽魷魚鬚($48)。魷魚鬚並唔厚粉,炸至脆卜卜,絕對係真材實料。
八味金磚豆腐($48),平凡無奇的豆腐炸至表面金黃,外脆內軟。
飲品有汽水或鴻福堂健康飲品系列,不過始終覺得打邊爐都係要有一渣渣嘅飲品陪伴左右先岩。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!