2016年5月3日星期二

意式情迷@Dabyida restaurant & bar

放工後跟男友到尖沙咀覓食,原來佢一早已book左Dabyida restaurant & bar,意大利菜式的西餐廳。
店舖位於尖沙咀棉登徑5-6號舖,於地下港鐵尖沙咀站N1出口, 步行約3分鐘。

播放著多首浪漫情歌,柔黃燈光,呈現浪漫情調,適合情侶結伴而去。

點了黑松露野菌忌廉湯($98),野菌粒令飲湯時增加口感,不過忌廉稍為較重,蓋過了黑松露香。
焗釀帶子煙芝士大啡菇($168),添加了黑椒作調味。帶子在最上層,茹在最下層,以煙芝士作連繫。將甜和咸放置在一起,但並無違和感。而且焗菇將水份鎖在菇內,非常爽口。
自家製意式雲吞($172),雲吞即意粉皮包住肉碎及菇碎,再 以黑松露,芝士及忌廉汁作調汁煮熟。淡淡菇香及黑松露香,雲吞皮薄且細小入口,推介!
藏紅花蟹肉海膽意大利飯($218),應該係意大利飯粒,圓身口感煙韌。不過若然將蟹肉拿走,就似是普通的白汁忌廉飯,所以蟹肉令整個飯生息不少。

上菜時侍應都會略略介紹菜式,環境與情調都非常適合情侶,不過價錢有點昂貴,間中一次當慶祝還是可以接受的。



歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!