2016年5月6日星期五

靚在此一秒間@ASANA No.1一秒神水

近期在電視廣告及報紙上看見ASANA No.1一秒神水的廣告,立即吸引一眾女性注目,連一向少護膚的媽媽亦有看過ASANA廣告。點解? 因為其產品名稱吸引,又因為廣告標題吸引—“靚,由呢一秒開始”!靚,有邊個唔想?仲要一秒即可以改變,對於又懶但又要靚既我,實在好奇心爆發了!實在太吸引,有點可以有唔試既理由呢?
pic
ASANA No.1一秒神水[HK$ 333/150ml] 

蘊含6種天然酵素成份:玄米發酵精華、清酒發酵精華、大豆發酵精華、豆奶發酵精華、槲寄生發酵精華及白茅根發酵精華
pic
功效猶如產品名稱般—“1秒滲透”的肌底精華,強化肌底DNA及保濕系統。59秒濕潤,打開肌膚滲透管道,放大吸收能力,令後續產品迅速滲入肌膚底層,加倍發揮功效,5天明顯亮澤,14天您白、滑、緊、彈。
pic
特別在於瓶身的旁邊有數字刻度,原來是用作量度用量之用。早晚潔面泡及使用爽膚水前,用1/2的瓶身刻度份量浸濕化妝棉,用化妝棉輕拍以增加吸收。
pic
除了日常用作肌底精華外,另外更可作敷面用,將一秒神水浸透面膜紙,敷約15~20分鐘,可深層保濕緊緻。更可作急救用,將浸濕的化妝棉直接敷於面頰,脫皮及暗啞部位,可為肌膚快速補充水份。
pic
使用一秒神水後,水份和油份都有明顯的轉變,肌膚的水分提升令膚色較亮白,而油份有明顯改善,水油都得到平衡。而且其鎖水力卓越,即使過了一天仍然濕潤。
pic
瞬間吸收力,極速濕潤!上妝前使用,妝容更是貼貼服服。只需一小步,後續的護膚程序更見效,靚在此一秒間!

*產品及資料由iTrial X ASANA 提供

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!