2015年5月27日星期三

三木日本料理

之前同朋友出尖沙咀行街,同朋友行街唔想煩諗食咩,最好既選擇就當然係食放題啦。最後我地揀左尖沙咀站附近既三木日本料理,交通方便,食完就可以搭車走。

三木日本料理的相片 - 尖沙咀



當日雖然係星期日,夜晚大約八點半,不過都唔需要等好耐就有位。入面環境比較昏暗,不過可以接受。

三木日本料理的相片 - 尖沙咀
有A-N既食品點紙以供選擇,另有特上刺身孖寶(HKD38/份)。其他包括:刺身,壽司,軍艦、火灸壽司,手卷,反卷,日式沙律,串燒、日式小食,鐵板燒,天婦羅/炸物,一品料理/湯品、丼/烏冬、甜品、飲品。
因為部份食品即叫即做,上菜速度不算快,一開始需要點時間等待。

日式蟹粥 - 尖沙咀的三木日本料理
日式蟹粥
一開始我地每人一碗日式蟹粥,蟹味甚濃,好味道。不過粥既米量較少,水多,搞到好似蟹湯。
刺身 - 尖沙咀的三木日本料理
刺身
之後就到刺身啦~雖然兩個人,但都叫左滿滿既一碗!我不太懂刺身,不過友人覺得頗新鮮,最後仲加單叫多d。
火灸壽司 - 尖沙咀的三木日本料理
火灸壽司
我們只點了火灸壽司,推介火灸海鰻壽司,鰻魚汁同鰻魚配合得好好味。但係鰻魚汁放落其他火灸壽司稍為有點甜。

串燒 - 尖沙咀的三木日本料理
串燒 - 必食:有機菠蘿燒,日本糖芯蕃薯串
串燒 - 尖沙咀的三木日本料理
串燒 - 香辣雞肉串,野味!
串燒:有機菠蘿燒和日本糖芯蕃薯串真係必食,兩個都好好味!即使同樣係燒,仍然保留水份,仲好甜。香辣雞肉串都可以嘗試下,少少辣,幾野味!

炸物 - 尖沙咀的三木日本料理
炸物
炸物:可以嘗試下自家制墨魚餅同日式香蕉年糕,幾特別,唔係度度有得食。芝士年糕又係必叫食品,外脆內軟。暖暖地既時候食,入面既芝士仲會拉得出絲。

鰻魚雙壓壽司 - 尖沙咀的三木日本料理
鰻魚雙壓壽司
一開始我地諗左好耐咩叫雙壓壽司,所以叫左兩件鰻魚雙壓壽司試下。雙壓壽司比起普通壽司細件,飯比較實,呈長方形,幾得意。

甜品 - 尖沙咀的三木日本料理
甜品
最後甜品,我地叫左柚子雪糕同紫薯雪糕。紫薯雪糕有濃濃的紫薯味,朋友話一開始還好,食得多就無咁好味。而我點既柚子雪糕比較有驚喜,除左比較似雪芭,陣陣冰涼。仲有柚子肉係入面,唔會太酸,可以一試!

食飽之後仲坐左陣先走人!服務員態度良好,當我地有吉碟吉杯既時候,好快幫我地收走同添茶。不過廁所有點不太乾淨,第一次去既時候,地下好多紙巾。第二次再去既時候就無咁污濁,應該有人清理過。價錢尚可,食物選擇範圍多,交通方便,多人又或者諗唔到食咩既時候可以去嘗試下!

文章亦可於OPENRICE觀看~

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

MORE ME: 

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!