2015年5月22日星期五

指尖順滑感100 @ 日本ICHIKAMI予防補修美髮系列

早前收到日本美髮品牌ICHIKAMI的洗頭水,大家或許知道這個品牌,或許不知道,不過只要大家見到以下圖片就會有印象:美髮之幸福度100

「一髮.二姿」(日譯:Ichikami nisugata)這句日本古老諺語,意思就是完美容顏基於漂亮秀髮,亦是「ICHIKAMI.一髮」品牌名字的由來。

而ICHIKAMI予防補修美髮系列,針對不同髮質的需要,推出「雙重保濕」及「柔韌順滑」,當中含有「純•和草」成分,照顧每一根髮絲,逹到從指尖也感受到的順滑感。而且能有效予防日常3大侵害: 自來水中重金屬,細菌,頭髮互相磨擦。


我頭髮雖長,但係細個個時好少打理頭髮。而且原本就屬乾性,髮尾乾旱易打結,尤其電髮後更為嚴重。

五指梳一梳梳到尾髮絲躍動輕飄飄係我最難實現既夢想髮質。所以收到ICHIKAMI既洗頭水時,真係好想即刻體驗廣告中指尖順滑既感覺。而我選擇了柔韌順滑美髮系列,能有效補修因造型,電髮等引起的糾結問題。

柔韌順滑洗髮露(HKD118/530ml),萬寧有售
•添加紅米精華,指尖滑順感再升級,讓髮絲持續健康柔韌有彈性。添加毛鱗柔順配方,預防摩擦,讓秀髮不易糾結。
•含黑米發酵α、紅豆精華、櫻花萃取精華、樁精華、鳶尾天然和草成分,不含矽靈,溫和潔淨頭皮、修補滋潤受損髮絲,讓髮絲持續健康柔韌有彈性。
•清新自然的溫柔高雅山櫻花香,香氣更持久。

洗髮露呈微黃乳白色,散發淡淡的櫻花香,並唔濃烈,不過咁樣反而顯得天然。加水起泡後,輕輕按摩頭皮,用溫水沖洗便可。

柔韌順滑護髮素(HKD118/530g),萬寧有售
與洗髮露成分有少許不同,護髮素含黑米發酵α、樁精華、櫻花萃取精華、樁精華、鳶尾天然和草成分。

護髮素呈淡黃乳霜,同樣散發著淡淡的櫻花香。將適量護髮素塗於濕髮上,從髮尾開始往上,用溫水沖洗便可。

値得一讚係香味持久!洗完頭到第二日夜晚,頭髮都散發櫻花香氣,連同事都問我用緊咩洗頭水。雖然仲未去到夢想既髮質,不過打結情況改善左,一梳梳到尾唔再係電視中先可以發生既事啦!指尖順滑100,我都可以感受到~

(另有雙重保濕美髮系列,加入杏桃油及山茶花精華,防止因乾燥而造成分岔等受損問題。)
*產品及有關資料由DB Beauty提供
ICHIKAMI Website: www.ichikami.hk (HongKong)
                               www.ichikami.jp (Japen)
ICHIKAMI Facebook : www.facebook.com/Ichikamihk


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

MORE ME: 

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!