2015年5月19日星期二

旭茉JESSICA x美肌の誌 戰豆去印精華素分享會

早前與其他友人一齊出席「旭茉JESSICA x美肌の誌 戰豆去印精華素分享會」,除左有產品介紹,仲有手機殼乾花裝飾DIY活動,當然仲有靚靚既茶點啦~

活動於旺角帝京酒店帝皇廳舉行,全場以薫衣草及太陽花做裝飾,符合哂今次所介紹既產品-植物修復系既戰豆去印精華素。


由主持人港台DJ超B(洪崎峻),美肌の誌品牌代言人Jancy Wong和著名化妝師Ricky Kazaf, 齊齊分享抗豆護膚心得,仲有豆豆既成因~


戰豆去印精華素,3重連環,先擊退,後修復,再去印。蘊含茶樹精油,薫衣草萃取水,葵花油,鳶尾花萃取液,白柳樹皮萃取液,維他命B5。有效清潔毛孔,消滅豆豆,鎮靜舒緩,平衡水油,幫助淡印。



精華素呈透明gel狀,淡淡茶樹味,乾爽易推。因為gel狀無油份,容易吸收,而且仲有少許冰涼感覺。因為只需重點塗於面部豆豆處,所以只需少量就足夠。雖然細細支,應該可以用好耐。


同場加映:升級版經典面膜,比以往增加一倍玻尿酸,內外持續保水,更有效提升肌膚彈力,滋潤肌膚。因為面膜上既精華太多,Ricky仲教我地可以用係身上。

不過最開心都係手機殼乾花裝飾DIY,第一次既嘗試,自我感覺良好。可惜因為時間關係,手機殼仲未乾透就需要走人,中途係咁比人撞,可想而知,乾花全部移位了……


活動結束後,當然要大合照一張啦~每個人都拎住太陽花上台影相。場面好搞笑,因為前面有好多相機對住我地。


再次感謝美肌の誌送出豐富的產品比我返去試用,實行戰豆去印,never again。
感謝JESSICA活動,令我識多左朋友,同朋友一齊去玩~


美肌之誌戰豆去印精華素分享會花絮 : https://www.youtube.com/watch?v=uCf4L7JaaBw

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

MORE ME: 

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!