2019年2月3日星期日

大眼晴@紫玥堂Pure Health Group

就到農曆新年啦,緊係要以最佳狀態迎接各種拜年及節目啦!除左臉之外,眼部係我另外最關注嘅部位。為左精神奕奕、雙眼炯炯咁去拜年,我就去左紫玥堂過驗大眼睛療程,幫雙眼注入多點精神。
其實紫玥堂Pure Health Group一向專注於產前產後護理,紮肚療程及中醫護理。所以上到去時見到嘅都係有關孕婦護理。


我覺得呢度最特別嘅地方係撳鐘仔XD當你準備好曬嘢、換好衫之後,你可以按鐘呼叫美容師。提供一個私人空間畀你慢慢準備,換好衫先開始美容療程。

首先,簡單卸妝及清潔,清潔嘅時候美容師會先用雙手按面及眼部位置。

然後,以西班牙眼部精華配合儀器用聲波及紅外線,舒緩淺層眼皮肌膚及通淋巴。

雖然儀器會發出紅光,而有啲光。但係因為儀器個頭會發熱,而且會重點按壓眼部淋巴位置,所以成個過程好暖好舒服。

之後會轉用眼部Rf射頻,逹致緊膚,提昇緊緻及回復膠原能力。

最後會先塗上一層深海海洋眼膜,有更新膠原作用。在添上眼部軟膜,敷大約30分鐘。之後仲會有肩頸按摩,成個人放鬆哂~
對比之前,黑眼圈黑色素明顯淺左。而且因為之前成日戴con,隻眼會比較攰,而家通完淋巴,去除毒素後,雙眼好似差足電咁,好精神。 

而家雙眼bing bing,精精神神,去幾多度拜年都冇問題啦~而家仲可以以試做價480蚊體驗一次療程,想要有大眼睛就去try下啦~

是次產品由品牌提供
紫玥堂Pure Health Group
Website: https://www.purehealth.hk/
Facebook: https://www.facebook.com/PureHealthGroupHK/

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!