2019年1月3日星期四

全球首發@妝蕾RAY玫瑰純露野麥仁面膜隆重登陸全線莎莎

Happy New Year!新一年當然要由年頭靚到年尾啦!為左迎接新一年,我為肌膚送上一盒玫瑰花,講緊嘅係妝蕾RAY最新推出嘅「玫瑰純露野麥仁面膜」!粉紅粉紅的,為肌膚送上一點甜~
妝蕾RAY為泰國年銷量超過2億片嘅No.1面膜品牌, 同香港最強化妝品零售商莎莎聯手呈獻,推出玫瑰金限定版「玫瑰純露野麥仁面膜」!

妝蕾RAY「玫瑰純露野麥仁面膜」, 1盒10片。蘊含100%玫瑰純露及野物仁提取物獨有配方, 有效軟化膚質及細緻毛孔,美白保濕 ,為肌膚保持水潤年輕!
如果有睇過我之前嘅post,都知我曾經使用過妝蕾嘅金裝同埋銀裝面膜!妝蕾RAY嘅「玫瑰純露野麥仁面膜」同之前嘅Mask一樣都係用蠶絲面膜, 瞬間將精華深層導入肌底。
用完面膜之後,乾燥肌膚得到滋潤,而且紅點位置亦有所退減,最重要嘅係膚色明顯變白再加上面膜嘅玫瑰花香,為肌膚添上一種清幽香味。
如果大家都想試下,就可以去莎莎行番一轉啦~因為由12月12日起,香港莎莎全球獨家發售!全球首發,香港第二度無得賣㗎!

是次產品由品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!