2019年2月8日星期五

限量擁有@Olay 淡斑淡印微震導入套裝

話咁快,農曆新年就過完啦!大家開始陸陸續續番學番工… 但係開心嘅事唔好俾佢停!新年前,我就收到限量版Olay 淡斑淡印微震導入套裝,幫我由新年開始就水水潤潤、白白滑滑!
全新限量版Olay 淡斑淡印微震導入套裝,套裝包括Olay微磁震動導入儀,Prox by Olay亮潔晳顏淡斑精華,仲包埋電池兩粒,唔需要自己再去另外買電~

Olay微磁震動導入儀並無開關按鈕。使用時手指要接觸中間嘅金屬環,然後金屬頭接觸面部,之後電路自然會自動接通,導入儀會開始震動。此澳洲微電流科技更獲得超過1000位皮膚科醫生推薦!
要使用Olay微磁震動導入儀,首先擰鬆上半部手柄機身,同主機分開,然後就會見到主機上面有白色電池座!
用一字螺絲刀打開電池座,然後將兩粒鈕扣電池 按說明書既正負極方向放入。蓋合上電池座蓋,將手柄機身及主機扭緊。記住一定要正確鎖緊及對準電池座,如果唔係就無辦法正常運作㗎啦!
Prox by Olay亮潔晳顏淡斑精華蘊含淨晳基因複合物,質地水潤透白,易吸收且不黏膩。有助去除老化角質,減少色素沉澱,減淡色斑及令肌膚透亮潤澤。
潔面爽膚水之後,將少量嘅精華塗抹於面部,然後使用導入儀按摩面部。唔好覺得Olay微磁震動導入儀用電池就會覺得佢嘅震動力唔夠,其實佢每分鐘7000次微震動,從而將精華導入肌底,由根源淡斑淡印。
我皮膚容易曬黑及出斑,所以我亦都冇期望過可以徹底清除面上嘅斑點。但係用完Olay 淡斑淡印微震導入套裝後,肌膚明顯淨白咗,痘痘印亦都淡咗,使用後肌膚立刻有被向上拉提的感覺,就連色斑嘅色素亦都好似比過往淡色咗!果然美白係終生嘅事務,要努力繼續keep住!
OLAY 全新限量 PROX 微震導入套裝(建議零售價$499)於 2 月 22 日起於萬寧/屈臣氏有售,屆時更會有限時$50 現金優惠!套裝是香港限定,更是限量發售,售完即止,有興趣的話便要立即入手啦!

是次產品由品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!