2019年2月22日星期五

清潔新勢力@森の生活膠原淨膚毛孔清潔面膜

以為洗得好乾淨但其實暗藏邋遢!彩妝卸唔乾淨,白頭粉刺暗藏深處,油光滿臉,仲有肉眼見唔到嘅粉塵…普通洗面係唔夠嫁,所以市面上生產左多款清潔面膜。近期就有一款清潔面膜,聲稱只需敷上2小時,就可以將臉上老廢角質及廢物吸走,還原乾淨毛孔。睇到咁,當然好心動,但係價錢令我卻步…近期就俾我搵到物美價廉嘅清潔面膜啦!

森の生活推出膠原淨膚毛孔清潔面膜,產自台灣,男(黑色)女款(綠色)同步上市。面膜蘊含膠原淨膚因子,可以吸付油脂 、污垢, 溫和深層潔淨肌膚毛孔,平衡肌膚油脂達到油水平衡,令肌膚保持光滑如明亮感。


面膜有三層,先將白色沙膜取下,然後將面膜敷緊面部,在撕除另一層白色沙膜。

敷上面個時,唔會覺得個面膜好濕,反而好似有啲乾乾地咁。不過好貼面,就算趴係度睇書都唔會跌,所以敷緊期間可以繼續做自己野~

敷2個鐘後,面膜會變乾變透明!撕除面膜時,先 向面上噴水,浸濕面膜,再輕輕取下。(面膜敷至透明才有效!)

將面膜浸泡水裏10秒,面部污垢就會呈現喺面膜上面。

神奇兼恐怖嘅事出現啦!!首先明顯係鼻頭及鼻側位置見到點點嘅白色,相信應該係鼻頭嘅粉刺白頭…

額頭及嘴部週圍肌膚亦有浮現一墶墶嘅白色,油脂般的物體。

研究左一陣,發現最乾淨就係臉頰兩側,一點白色都無~雖然面膜變乾,但臉部肌膚並無同樣變乾,反而變得更有彈性且淨白!當汙垢逐漸變少,代表臉部變得更乾淨,就可以逐漸減少使用次數了~

**森の生活-膠原淨膚毛孔清潔面膜,男女款同步上市,屈臣氏有售!1片體驗裝(促銷價HKD55)或5片裝(促銷價199)

是次產品由品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!