2019年2月11日星期一

皮膚充電站@Pure Skin & Health

肌膚細胞唔活躍,就算再用幾多護膚品都冇用啦!所以係時候幫肌膚叉叉電啦!我早前就到Pure Skin & Health 體驗皮膚充電站,幫肌膚充滿電!

Pure Skin & Health 位於旺角朗豪坊對面嘅大廈, 交通方便,不過店舖並唔算大,所以如果有需要,需要早啲預約!


體驗療程之前,美容師幫我用電流儀器,做咗個簡單身體檢查!放隻手上去,等一分鐘,就會出結果嫁啦!原來我對染髮劑敏感,而且重金屬都有少許多,睇嚟身體都有好多隱形致病原!

為咗幫皮膚充電,就連洗面都要用特別嘅材料~ 洗面奶含有玻尿酸及維生素A,首先幫皮膚打個底,保濕並促進之後營養吸收的理想效果。

講到明特別,當然唔簡單~之後會再添加氧活珠珠,氧活珠珠嘅成分有天山雪蓮,幫皮膚做人工呼吸, 有助剝落肌膚表層垃圾及角質,喚醒細胞能量儀即時喚醒嬰肌細胞進行光合作用,重新帶動新生細胞喚醒。

而且因為成份好天然,所以用到眼部週邊皮膚都可以。因為含有天山雪蓮,有少許寒氣,所以當塗上面嘅時候會覺得涼浸浸。

之後,美容師會按摩面部,幫助皮膚吸收精華。

然後,塗上Gel Mask及戴上眼罩

再在紅光美容儀下照射約30分鐘。紅光會刺激血液的流動,加速血液循環,增強人體細胞活力,改善新陳代謝,促進膠原纖維合成,增加肌膚彈性與光澤。

皮膚充滿電之後,皮膚即時變得白滑通透,而且更有彈性。皮膚依然覺得有涼浸浸,而且透至底層,就好似啲精華深入咗肌膚底層咁。

過左咁多日,係時候為皮膚充充電啦!唔知呢個充電方法,你又有冇興趣呢?
Pure Skin & Health Facebook: https://goo.gl/FiU1UV

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!