2016年10月18日星期二

火山石火山燒@火山燒

全城變身寵物小精靈訓練員,我都無執輸,去左銅鑼灣捉精靈。捉到肚仔餓,去左食任燒任食既火山燒
火山燒位於銅鑼灣駱克道459-561號 The L. Square 9-10樓,於港鐵銅鑼灣站 C 出口, 步行約5~8分鐘。
呢度最特別就係燒食物用既燒爐,用高溫火山石去溫熱食物,無咁易燒燶食物!不過實在太趕時間去捉精靈,所以要求廚房幫我地燒。
海鮮粉絲火鍋,有帶子、蜆、青口、蟹柳、魷魚、粉絲、蘿蔔、生菜等。 細細個鍋但材料好豐富,而且粉絲吸滿鍋內的湯汁,鮮味濃郁。
一大堆一大堆既串燒,燒肉,水產,野菜!大胃王瘋狂出動了~
豚肉韮菜餃子幾好食, 雖然唔係薄皮,但係內有滿滿的豚肉同肉汁。章魚小丸子就有點失望了,好厚粉不特止,章魚都失踨了…
唔只串燒,仲有一片片既燒肉。可能真的因爲使用火山石傳熱關係,燒肉完全無燶邊情況之外,肉汁更鎖在肉內。
唔只燒肉,仲有燒海鮮!燒生蠔還滿新鮮的,雖然細細隻,但燒過後蠔味更為突出。
燒春雞!!表面燒至金黃,肉質鮮嫩,而且添加了香草,芳香味濃。
食咁多燒物當然會口渴啦,每位加$20就可以任飲飲品啦~不過啤酒另計,每罐$30!



歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!