2016年10月4日星期二

背部煥膚術@Aquarius beauty水瓶座醫學美容中心

 日夜護理,以為已經做足所有步驟?有無發現我地經常會Miss左護理一個部位?天氣焗熱,經常流汗,以為沖過涼就咩事都無?原來背部已經蘊藏細菌,厚厚角質層,暗瘡,痘痘黑印…說好的雪白玉背呢?

早前受Aquarius beauty水瓶座醫學美容中心邀請體驗背部煥膚術療程體驗。背部煥膚術為Aquarius Beauty獨家引入 Dr. Eugene Van Scott 研創之針對性背部治療。今次終於有幸可以搞搞我個背啦!
值得一讚既係美容院所準備的臉部軟墊!因為是背部療程,需要趴在床上一段時間,而臉部會感到不適,有了軟墊後,趴趴睡也没問題了。
美容師先幫我簡單清潔背部,真係唔係講笑!我個背有好多黑印,搞到都唔敢著露背裝…
Step 1 淨化底層黑色素 以微細水晶粉去除肌膚表面死皮達到“磨皮起漬”效果。而微細去角質之冰亮水晶粉將皮 膚底層多餘油脂和殘留物質清除,溫和而不傷害地去除死皮,促進皮膚更新速率,有助抽走底層黑色素,改善皮膚暗啞。
機頭使用在肌膚上時完全沒有任何痛楚的感覺,只是覺得有東西在背部打圈或滑過。係未奇怪點解背部黑左呢?因爲個 d 係背部底層的污物,可見實在太多啦~
之後,治療師會用棉花抹去除污物,整張棉花都黑黑的!
Step 2 殺菌保濕 將 99%的純氧及活性營養,注入皮膚深層。肌膚底層吸收大量純氧後,有效去除皺紋、收細毛孔、收緊肌膚、改善不均勻的膚色,同時增加並強化膠原彈性蛋白,抑制誘發粉刺暗瘡的細菌滋生。
Step 3 純天然煥膚更生治療 利用領先醫學品牌,獨家引入 Dr Eugene Van Scott 研創之配方、草本精華及抗氧化配方,溫和滋潤的特點,改善不同膚質色素失調,令敏感肌膚同樣能享受產品的超卓功效,令肌膚回復青春健康的 28 日更生神采的動人光澤。
使用更生啫喱時會有點“拮拮地”的刺痛,是可以接受的刺痛感。噴上中和劑後便會中和酸性,刺痛感便會消失。
之後再敷返個背部mask便完成整個療程了,整個療程約60分鐘,短短時間已經做好多層護理。
雖然一次並不足以完全改善背部問題,不過原本較淺色的黑印稍為退色。而且療程後,背部膚色較為明亮。相信做多幾次,所有背部問題都唔再係問題。露背裝?完全問題啦!


*產品及資料由Aquarius beauty水瓶座醫學美容中心提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!