2016年9月15日星期四

扮清糕By Twinkle茶餐廳系列@Twinkle Baker Decor

之前同事辭職找時買嘅散水餅特別可愛趣緻,詢問之下原來係Twinkle Baker Decor既扮清糕By Twinkle茶餐廳系列。咁岩今曰出開尖沙咀,所以就走左去買晒所有款試下。
Twinkle Baker Decor位於尖沙咀麼地道63號好時中心2樓282號舖,於港鐵尖東港鐵站P2出口步行約3~5分鐘。

除左扮清糕By Twinkle茶餐廳系列,另外仲有冬甩,糖果發售,全部都好得意,好有特色!
全扮清糕By Twinkle茶餐廳系列暫時總共有8款,難得一場黎到,梗係買晒返屋企慢慢食啦。
好立克杯子蛋糕,有好立克糖同好立克餅係上面,忌廉上亦有好立克粉。不過好立克味較淡,唔太愛吃甜既可以試下。
紅豆冰杯子蛋糕,跟住港式既紅豆冰一樣有飲筒同匙羹,蛋糕上面係係紅豆味忌廉,而蛋糕內亦有紅豆夾心。味道似食豆沙餅多d,不過因爲有糖粒係上面,所以會比較甜。
港式奶茶杯子蛋糕,忌廉連蛋糕都是奶茶味,除了忌廉部份較甜之外,奶茶味偏淡,連男仕都可以接受。
咸檸七杯子蛋糕,蛋糕上的青檸還可以榨出青檸汁,而忌廉上的是鹽粒,蛋糕來亦夾有一塊咸柑桔味的糖果。蛋糕的甜味和酸味亦都品嚐到,可惜尋找不到七喜的存在。
凍檸賓杯子蛋糕,除了檸檬汁外,還有一粒利賓納糖果。因為忌廉上有一粒粒的紫色糖粒,進食時會有咬砂糖的感覺。檸檬片上有甜味,相反利賓納味的忌廉上帶有點酸味。
凍檸茶杯子蛋糕,港式奶茶及凍檸賓的合成品,味道和港式奶茶一樣,多了一點點的酸。忌廉上也是佈滿糖粒,“卡刷卡刷”的吃。
除左飲品之外,仲有港式茶餐廳食品類。奶醬多杯子蛋糕,忌廉上有數粒麵包粒。除了花生醬味忌廉外,另外還淋上煉奶醬。如果跟足真正的奶醬多,蛋糕内有花生粒就更完美了!
菠蘿油杯子蛋糕,外形已經成個菠蘿油咁,夾住大大塊牛油。因為處於室溫下,牛油已經半溶狀態,入口即溶。不過可惜既係,表面既菠蘿包皮無咩味,令整個蛋糕除左牛油外,味道偏淡。
除左外賣之外還有企位堂食,而且還有套餐供應。可惜唔係喺旺區開舖,如果唔係應該會更多人選購。



歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com


More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!