2016年10月14日星期五

Super Switch激光祛斑療程@雪膚屋Skin Survival House

其實一直知道美白或淡斑既塗敷產品用以祛斑都只係治標不治本,要治本則必須要做激光療程。但因為曾經Burn過,而且係創傷性療程,做完之後臉上會留有疤痕,就算再想變靚,都忍受唔到激光袪斑帶來既痛。
不過早期體驗了雪膚屋Skin Survival House既Super Switch激光祛斑療程,一改我對激光祛斑的想法。其療程特別之處在於其為無創傷性療程,短時間之內產生極幼細的高能量光波深入皮膚。在不傷周圍的正常組織情况下,有效減退不同色斑問題。
要知道黑色素係藏於皮膚底層,肉眼睇唔到,必須用儀器。而為左更加了解清楚底層黑色素狀況,美容師先幫我簡單清潔面部,然後帶我去照機。
正面,左面,右面各照一張…… 嘩!滿滿的黑色素,尤其臉頰和額頭尤為嚴重!美容師為我講解圖片及整個療程後,就正式開始我既祛斑之旅。
點解我一開始就話改觀,因為雪膚屋既Super Switch激光祛斑療程同以前嘗試過既激光祛斑療程真係好唔同。無創傷性,無需塗凍Gel,直接便可以激光照射,而且最重要係痛楚感大大降低!!

當激光照射既時候,感覺似是一小點熱光照射,被像筋輕微彈的感覺。全程感覺舒適,連一向唔忍得痛既我都可以接受。
首先會全面打一次,然後再重點再打一次色斑位置,達致全面膚色均勻。
激光祛斑之後,當然要敷返個水份mask,補充底層水份。

我知道激光祛斑比塗查護膚產品更有效,治療師告訴我首次不會立即祛掉所有色斑的,大概3-4次左右便開始見到色斑淡化,甚至有些斑㸃開始消失。
做完之後,美容師再同我詳細講解療程後注意地方,仲有愛心靚湯添喎~已經期待緊下一次既療程~

*產品及資料由雪膚屋Skin Survival House提供 雪膚屋Skin Survival House 尖沙咀分店:九龍尖沙咀金馬倫道38-40金龍中心8樓全層 Tel : 3595-1168 銅鑼灣分店:銅鑼灣羅素街2-4號2000年廣場9樓全層 Tel : 3595-2711

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!