2016年2月15日星期一

痘痘速速退@TandHK特級暗瘡粉刺抗炎膏

由於需要輪班工作,每每通宵過後或生理期時總會爆發1,2粒痘痘。又可能因為作息時間不規律,以致新陳代謝及肌膚煥膚週期較慢,痘痘的紅腫及黑印總是需要一段長時間才消退……
早前收到TandHK特級暗瘡粉刺抗炎膏[HKD399/15ml], 澳洲出產,聲稱可在12小時內明顯減退紅腫或暗瘡。咁勁?當然要試下啦~

其實除了去紅腫及暗瘡外,仲可以去粉刺,去印去斑,就連剃鬍割傷都可,所以男女都用得。主要成份包括紫蘭花,甘油同羊毛脂。能舒緩肌膚,提亮膚色,自然癒合成分,保護皮膚。
抗炎膏呈淡黃白色膏狀,質地雖然比較杰身但容易推開,用後並不會出現脫皮現象。
就如開始所講,舊有既痘痘印還未退,新既痘痘又出現啦,永遠都有佢地既蹤影…… 用左一日,剛起的痘痘正在消腫,而舊有既痘痘印暫時未見效果。 用多兩日後,己消腫既痘痘及舊有既痘痘印都已退色不少。
修復時間的確比以前快左,而且少量足以塗勻全面,對於不時會生幾粒痘痘既我真係十分之有用!有TandHK特級暗瘡粉刺抗炎膏,痘痘速速退~


*產品及資料由Love.SkinShop X TandHK提供
TandHK Facebook: https://www.facebook.com/TandHK-907714555916256
Love.SkinShop Website: www.loveskinshop.hk
Love.SkinShop 分店:
尖沙咀 加拿芬道41-43號 Solo building 1樓116鋪
銅鑼灣 軒尼詩道電業城505號地庫B08


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!