2016年2月17日星期三

平食泰菜@CAMBO ขุนทอง

要知道去尖沙嘴THE ONE Shopping,又係考驗腳骨力既時候,所以行完街都係係THE ONE食埋野,唔想再走啦…今次係泰越菜之選,CAMBO ขุนทอง。
CAMBO ขุนทอง位於THE ONE 4樓,分餐廳內的望街景形式與餐廳外的開放式形式。

前菜先點了泰式併盆(細)($108),四樣泰式小吃中最愛春卷,長條圓形的較少見,而且內藏蝦肉,鮮香脆口。魚餅及蝦餅中規中矩,没什麼特別。而包得像稯的是雞肉,香矛味十足,不過拆除之後雞肉便散開了…
點了香茅烤豬頸肉($73),奇怪的是吃了整碟也没吃出香矛味,不過豬頸肉烤得脆而不油膩,值得一讚!
點了一個創新招牌菜-泰式青咖哩軟殼蟹鍋(配法包)(推廣價$85)。青咖喱一直以細火保溫,配搭軟殼蟹或法包,青咖喱帶點微辣,香口怡人。不過軟殼蟹稍為有點厚粉,沾點青咖喱後令粉面塌實,入口時全是粉團。
正在點菜時被隔離桌的泰式炒粉($68)吸引,不過感到後悔。以為色香味俱全,顏色鮮艷,香味也有,粉面卻一點味道都没有,失望!
其實我幾鍾意食椰汁千層糕($28/4件),所以算是泰菜館必點甜品之一,不過卻是第一次用盡方法都不能叉中,是太過Q彈嗎!?除左叉唔到之外,味道倒是没什麼問題。 

食物方面,還有需要改善的地方。不過價錢適中,服務態度良好,菜式創新方面也是值得一讚~


歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!