2015年10月10日星期六

邊飲邊瘦邊健康@vegie 180青汁果昔

早前到台灣旅行,每晚都到夜市狂吃,煎炸食品少不了,體重上升了不少。加上,腸臟蠕動指數一向偏低,很容易便秘,毒素積聚,皮膚變得暗黃。回港後,收到日本MANEX vegie 180青汁果昔,蘊含180種酵素,好適合需要健康排毒既我。
MANEX vegie 180青汁果昔Green Beauty Smoothie [HKD/200g] 
日本製造,一包大約可食用14-20日,以冷凍抽取技術製成酵素粉末,保存新鮮蔬果的營養,一杯就能補充一日所需維他命和食物纖維。能促進腸臟蠕動,排走宿便和毒素,趕走痘痘和暗啞。

主要成份:180種蔬果酵素(野菜30種,果物42種,野草88種,榖物18種和海藻4種)、維他命雜、膳食纖維、膠原蛋白、胎盤素精華
取1~2湯匙(內附)滿份量的青汁果昔粉末,再加入100~200ml的水或牛奶,搖勻即可
為了迎合大家口味,更將果昔製成香芒蘋果味,比起難聞的蔬菜汁,這個比較有點期待。
用水沖開後,陣陣芒果蘋果味傳出。不過粉末比較難溶於水,即使攪拌後,依然有粉末沉於杯底。 
唔知係未心理問題,雖然聞係香芒蘋果味,飲落去依然係蔬果味……不過比起單純的青汁,味道已較能接受。 
為左再次試驗,今次用牛奶配果昔,味道簡直係大大提升!香芒蘋果味牛奶,好味道!而且比起白開水,粉末比較溶於牛奶,再没有粉末沉澱。 
其實除左水同牛奶,另外仲可以配搭乳酪,或加入生果一齊飲用。不過試驗後,首選都係推介牛奶!! 
飲用兩星期後,便秘情況有所改善,比以往的次數頻密。而且餐前喝一杯,其中的食物纖維帶有少許飽腹感,同時果昔的營養及維他命,邊飲邊瘦邊健康~vegie 180青汁果昔,可口的香芒蘋果口味,真係值得一試!(強力建議配合牛奶就是了!)

品牌故事:

Vegie是vegetable + DIET的意思「喝下美麗」是蔬菜和節食的結晶。是Vegie的理念,Vegie相信美麗是喝得到、看得見的,所以Vegie提倡健康積極的減肥方法,與其節食變得瘦削虛弱,簡單又充滿活力的減肥更加符合現代都市人的價值!

*產品及資料由Vegie提供

Vegie Hong Kong Facebook: www.facebook.com/vegiehk
Japen website: http://www.vegie.jp/
銷售點:全線屈臣氏


免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!