2015年10月16日星期五

網購體驗@Roi Du Monde

女性總愛美麗可愛的東西!而當我知道日本品牌Roi Du Monde開設了網上購物平台,真係笑開花啦~因為我其中一支最喜愛的手錶就係Roi Du Monde,而且其品牌其他飾品亦很個性化,可以自由配搭。
Website: www.roidumonde.co
RDM設計及生產以歐陸式現代風格的珠寶。採用優質的925純銀,22K黃金及意大利穆拉諾玻璃材料製造, 配以施華洛世奇水晶。人手精工鑄造及限量生產,每件在市場上有高度稀有性,是獨一無二的寶物。

網上購物平台款式總類繁多,包括CHARMS,手環,戒指,耳飾,項鏈及手錶。另外,更有小分項,方便大家搜尋及購買心頭好~
雖然没有實物在手,始終差一點點…不過RDM貼心地為大家將實物拍攝,絕非電腦設計圖,而且老鼠點過的產品位置,更可將產品放大觀看,令你可以更細緻地觀賞產品規格~
挑選好產品後,可點"放入購物車" > "去購物車結算",而家只要訂購滿$500即免費快遞,及滿$750即可免費送真皮手鏈一條(須於確認訂單時選擇)
確認訂單及下單成功後,可到"我的賬户"查看訂單最新狀況,積分或修改賬户信息
我於7/10下午下了訂單,兩日後,9/10便收到RDM快遞貨品了,方便快捷!隨著產品,更附送禮品包裝套裝,無論送禮定自用都非常適合~
星夜配上真皮手鏈,就是這麼簡單也可以突出美麗!
當然,又點可以少我最喜愛的簡約手錶款!?簡約易襯,無論咩場合都適合~因為我原本已有銀色錶面,所以今次選擇了黑色錶面,更方便配搭~
*產品及資料由Roi Du Monde提供
很吸引眼球吧?馬上登記成為會員,更可獲$100優惠
Website: www.roidumonde.co
Facebook: www.facebook.com/rdm.hk
ig: rodiumonde.hk
wechat: ROI DU MONDE

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!