2015年8月24日星期一

年輕肌膚就唔適用? @SK-ll神仙水+環采鑽白精華

對於SK-ll產品,意見好壞參半。好的是讚美其產品功效,壞的是使用後返唔到轉頭。總括來說,都是認為SK-ll產品的確做到其功效。不過大部分人亦認為不適合太早使用SK-ll產品, 認為係為成熟肌膚而設既產品,過早使用只會浪費並且得不到其功效。今次就等我呢個90後試用SK-ll產品,一齊見證年輕肌膚既改善,改寫肌膚命運。
pic
今次使用皇牌產品神仙水同環采鑽白精華,對於肌膚一向有膚色不勻,黑色素績聚,面黃問題既我,真的很吸引。
pic
SK2 Facial Treatment Essence神仙水
 [HKD 510/75ml, 970/150ml, 1160/215ml] 
蘊含超過 90% PITERA™ 天 然 酵母,以及氨基酸,礦物質,有機酸及維他命等營養物質。改善五 大美肌範疇:細滑、緊緻、抗皺、白皙及光澤度 。
pic
用於早晚洗面爽膚水後,建議配合化妝棉使用。輕拍臉部及頸部約 1 分鐘。翻轉化妝棉的另一面,又再重複拍勻臉和頸部 1 分鐘。
pic
更可以沾濕化妝棉敷面作急救用,於需要位置待2-3分鐘便可。因為神仙水成份和人體保濕因子結構非常接近,所以能夠快速滲透放肌膚底層。
pic
SK2 Cellumination Aura Essence 環采鑽白精華
 [HKD 990/30ml, 1530/50ml] 
蘊含SK-II皇牌成份PITERATM,Ume extract日 本杏萃取物,De-melano P3CTM及Pixel WhiteTM。有助提昇肌膚透亮度,增加肌膚的感光體及阻黑體數量,由內而外煥發鑽白光感。
pic
一泵的份量足夠塗勻全面。質地柔滑,同樣好快吸收晒,無笠身感覺,乾爽易推。
pic
先打大圈塗勻整臉,在皮膚偏黃或暗沉部位加多一泵份量以節揉動作按摩至吸收。
pic
使用了接近兩星期時間,途中還是少不了紫外線的傷害,但肌膚依然得到改善。膚色比較亮白,而且膚色不勻問題有少許改善,相信再使用一段日子,效果會更明顯~
pic
事實證明,並不是成熟肌膚才適用SK-ll產品,年輕肌膚依然可以得到改善~

*產品由iTrial X SK-II 提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!