2015年8月18日星期二

面部都要食雪糕@EJG 伊澤靚 緊緻保濕冷敷劑

天氣炎熱,相信大家最想飲凍飲,食雪糕,食雪條。其實,面部肌膚感到悶熱都可以請佢"食雪糕"嫁!當然,並唔係真正既雪糕,而係敷面用既凍膜。近期使用了EJG伊澤靚緊緻保濕冷敷劑,令肌膚迅速冰涼,涼浸浸的過這夏天。
EJG 伊澤靚 緊緻保濕冷敷劑(550ml)
適合乾燥,暗沉之肌膚使用。快速溫和提昇肌膚保濕度,滋潤,淨白,維持水份,防水老化粗糙,舒緩乾燥,使肌膚光滑柔軟,緊緻肌膚,維持肌膚彈性,消除皺紋,撫平細紋。


成份: 法國小黃瓜,甘菊萃取液,紅葡萄藤萃取液,海藻萃取液,玻尿酸,保濕因子,甘草精華,植物性膠質多醣體
[ 無添加西藥,果酸,色素,香料,經SGS檢驗,不含有害重金屬(砷,鉛,汞,鎘)]
緊緻保濕冷敷劑呈透明啫喱狀,陣陣薄荷味,清新涼快。建議每周使用2-3次,可連續使用。
潔面後厚敷約35分鐘,再利用挖棒刮除,然後用清水洗淨便可。因其草本微涼配方,唔需要冷藏都會感受到陣陣冰涼。
即使用水洗淨後,依然感到冰涼直達肌膚底層,可以用於舒緩降紅。肌膚淨白度明顯上升,變得光滑而且充滿彈性。繼續以後的護膚程序時,冰涼感依涼感依然存在,產品亦好快吸收。
夏天,唔一定要食寒冷食品!敷EJG 伊澤靚 緊緻保濕冷敷劑都可以幫你由外凍到內,再由內靚到外~大大罐,夠我用整個夏季啦~


EJG 香港官方Facebook: https://www.facebook.com/ejghk 
*My Princess HK 我的公主為EJG香港分銷商,此產品由My Princess HK 提供
 購買點 : www.myprincessyoyo.com

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!